י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אם יש לכם מה להסתיר

סודי ביותר: הפיצ'ר החדש בוואטסאפ שכולם חיכו לו

חדש בוואטסאפ: צ'אטים נעולים הופכים את השיחות שלכם לפרטיים וחסויים יותר. הם מוסתרים בתיקייה מוגנת בסיסמה וההתראות לא יציגו את שמו של השולח או הודעותיו בפומבי אלא רק לאחר הזנת טביעת אצבע או סיסמה 

סודי ביותר: הפיצ'ר החדש בוואטסאפ שכולם חיכו לו
whatsapp צילום: pixabay

מארק צוקרברג הבעלים של וואטסאפ, הודיע בשעות האחרונות על פיצ'ר חדש באפליקציית המסרים הפופולרית בעולם. מעתה תוכלו להפוך צ'אטים מסוימים לפרטיים ומאובטחים יותר עבורכם כך שהם יהיו מוסתרים בתיקייה מוגנת בסיסמה וגם, ההתראות משם לא יציגו את שם השולח או את הודעותיו.

פיצ'ר 'נעילת הצ'אט' עליה הכריז צוקרברג, תיפתח באמצעות סיסמה או אימות ביומטרי, ותאפשר למשתמשי האפליקציה להגן על שיחות מסוימות מאוד שברצונם להגן על המידע שבהם באמצעי הגנה חזק במיוחד.

דוגמה. כך ייראה הפיצ'ר החדש.

לעת עתה שוחררה הגרסה העדכנית לבודקי בטא במערכת ההפעלה של אפל, iOS, אחרי שהתקינו את העדכון האחרון (iOS 23.9.0.71). אך מסתמן שבקרוב מאוד האופציה של 'נעילת צ'אט' תהיה זמינה לכלל המשתמשים גם באנדרואיד - שיוכלו לנעול שיחה מסוימת וכדי לראות את פרטיה יהיה על המבקש להיכנס לחלון ייעודי שבו יופיעו כל השיחות הנעולות ולאחר שיזין טביעת אצבע, אימות Face ID או קוד, הוא יוכל לראות את תוכן השיחה המוצפנת.

כאמור התצוגה המקדימה תהיה מושבתת כך שלא ניתן יהיה לראות הודעות או התראות ממי ששלח את ההודעה. כמו מדיה משותפת באותה שיחה/צ'אט לא תישמר אוטומטית בגלריית הטלפון. כלומר ברגע שהצ'אט מוגדר כנעול, המידע הרגיש והנתונים האישיים שבו נותרים מאובטחים לחלוטין, גם כאשר אדם שאינו בעל המכשיר מקבל גישה לנייד.

 

וואטס אפ וואטסאפ WhatsApp (וואטסאפ) פיצ'ר חדש צ'אט נעילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד