כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ישועות מעל הטבע

השבוע: הסגולה הבדוקה בהילולת התנא רבי חנינא בן דוסא

הסגולה הבדוקה המתקיימת בזמן המסוגל מידי ליל שישי בחצות הלילה במערת קברו של התנא האלוקי רבי חנינא בן דוסא ואשתו, תתקיים השנה גם ביום פטירתו של התנא הקדוש, כ"ו אייר היסוד שביסוד ובארגון 'חנינא בני' נערכים למעמד תפילה מיוחד ביום ההילולא בהשתתפות מניין אברכים תלמידי חכמים, עבור כל מי שנוטל חלק בקיום הסגולה • עקב המצב הבטחוני מזהירה המשטרה במפורש לא להגיע לציון התנא ללא תיאום מראש

השבוע: הסגולה הבדוקה בהילולת התנא רבי חנינא בן דוסא
תפילה בציון חנינא בן דוסא צילום: יח"צ

בימים אלו נשלמות ההיערכויות לקראת יום ההילולא של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא זיע"א שהתפרסם בחייו כמי שפעל ישועות מעל לדרך הטבע כפי שמובא בחז"ל בכמה וכמה מקומו והוא שאמר "מי שאמר לשמן שידלוק יאמר לחומץ שידלוק".

במשך מאות שנים התגלגלו אינספור סיפורי מופת על יהודים שהגיעו לציונו הק' ונושעו בדרך פלא. אולם בזמנינו הדבר לא מתאפשר לרוב בשל מיקומו של הציון השוכן בכפר עראבה בגליל, בפרט בתקופה זו בשל המצב הבטחוני המתוח , המשטרה מזהירה במפורש לא להגיע לציון התנא ללא תיאום מראש,  המשטרה תלווה בתיגבור כוחות תוך אבטחה ושמירה אדוקה את קבוצות האברכים שתיאמו את הגעתם מראש. ניתן לפנות לארגון חנינא בני על מנת לתאם הגעה לציון.

השאירו את שמכם לקראת ההילולא>>>


הציון הקדוש • יח"צ

השבוע, בכ"ו באייר, יסוד שביסוד, יום המסוגל לישועות, תיערך ההילולה וביוזמת ארגון 'חנינא בני' יתקיים מעמד מיוחד לקיום הסגולה הידועה כמסוגלת לישועות למעלה מדרך הטבע. כפי הידוע שכחלק מהסגולה מניין האברכים לומד משניות בעיון , שעה לפני מעמד התפילה הנערכת מידי ליל שישי בחצות הלילה, ולאחר כמה שנים של לימוד זוכים האברכים לסיים את כל סדר זרעים מששה סדרי משנה בדיוק ביום ההילולא .כשלאחר מכן תערך תפילה מיוחדת על כל המשתתפים בסגולה.

ארגון 'חנינא בני' מקיים מידי שבוע את הסגולה אשר נמסרה ע"י מרן הגאון הגדול רמ"ש אדלשטיין, כאשר שמות התורמים מוזכרים במעמד הנשגב שנערך בציון הק' ע"י מנין אברכים ת"ח העורכים במקום סדר לימוד מיוחד שבסיומו מעתירים בתפילה ומזכירים כל שם ושם עם הבקשה הפרטית המדויקת כפי הנחיית  מרן הגרמ"ש אדלשטיין . של כל התורמים  לארגון המעביר בכל ערב שבת  חלות ויין לעמלי תורה בכוללי שישי שבת.

מידי יום מתקבלות עדויות ומכתבים בהם מגוללים התורמים סיפורי ניסים על ישועות שראו לאחר שהצטרפו לסגולה בתרומה למען לומדי התורה.

ביום ההילולה יוכלו כל עם ישראל להעביר לארגון 'חנינא בני' את השמות והבקשות לתפילה במקום הקדוש. מעמדי הוד מלאי רגש ותחנונים יתקיימו בליל שישי בחצות כמו גם ביום שישי לקראת חצות היום, בו יעתירו עבורכם שליחי הארגון לזיווגים הגונים, לזש"ק או לכל ישועה נצרכת.  

חנינא בני חנינא בן דוסא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד