כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי 62 ימים

בשורות טובות: הרב פאלי שוחרר משיקום

בחסדי שמים ולאחר תפילות עם ישראל, האב השכול הרב אברהם נח פאלי שנפצע קשה בפיגוע ברמות, שוחרר מהשיקום בהדסה כשהוא הולך על רגליו ונעזר בקביים. צפו בתיעוד 

בשורות טובות: הרב פאלי שוחרר משיקום
הרב פאלי ביציאה מהשיקום צילום: באדיבות המצלם

בשורות טובות מבית החולים הדסה בירושלים משם שוחרר היום (שלישי) הרב אברהם נח בן יהודית פאלי, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בתחנת האוטובוס ליד צומת רמות בערב שבת קבלת התורה ושיכל את שני בניו. 

היום, אחרי 62 יום של שיקום מייגע, הוא שוחרר בשעה טובה כשהוא נראה צועד עם קביים ביציאתו מבית החולים.

במשך ימים ארוכים היה הרב פאלי מחוסר הכרה ולא השתתף במסעות הלוויה קורעי הלב של ילדיו. לאחר שחל שיפור במצבו והוא התעורר, סיפרו לו בני המשפחה על האסון הנורא שפקד את המשפחה כולה. במשך 62 יום היה מאושפז הרב פאלי במרכז הרפואי 'הדסה'. בתחילה במחלקה לטיפול נמרץ ולאחר מכן במחלקה רגילה ולאחר תום תקופת הטיפול הוא הועבר לשיקום במחלקת השיקום בבית החולים.

היום כאמור, אחרי 62 יום שבהם שהה בבית החולים, שוחרר הרב פאלי לביתו. לפני שעזב את בית החולים הוא הגיע במיוחד להיפגש עם מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' כדי להודות לו באופן מיוחד על הטיפול המסור של רופאי בית החולים וכל הצוות הרפואי שלא חסך מאמצים לאורך כל התקופה כדי שיכול סוף סוף להלך על רגליו ולהגיע לרגע שבו הוא יוצא לביתו ושב אל המשפחה שלו.

מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' פרופ' יורם וייס: "משפחת פאלי היוותה השראה עבור כולנו באופן שבו הם קיבלו את האסון הנורא שפקד את המשפחה. אנחנו מחזקים את ידיה של המשפחה. 'הדסה' כולה נרגשת היום לראות את הרב פלאי עוזב את המרכז הרפואי וחוזר לחיק משפחתו האהובה, אחרי תקופה מאתגרת של טיפולים מורכבים".

הרב אברהם נח בן יהודית פאלי ששיכל את שני בניו אושי ויענקי פאלי הי"ד בפיגוע הדריסה ברמות בחסדי שמים החלים מהפיגוע הנורא וכאמור שוחרר היום משיקום והוא ישהה בביתו בשכונת רמות בירושלים. יו"ר סעד ומרפא הרב מוטי פריד ליווה אותו יום יום בחודשיים האחרונים באשפוז ובשיקום ולא זז ממיטתו. 

במהלך אשפוזו אף זכה ר' אברהם נח ורעייתו דבורי שתחי' לחבוק בן זכר ובשמחת הברית, השתתפו המונים, ור' אברהם נח נשא דברים מרגשים.

לפני כחודש אף הגיע לראשונה לתפילה בכותל המערבי להודות על הניסים הגדולים והשתתף בכתיבת ספר תורה לזכרם של בניו הקדושים. 

הרב אברהם נח פאלי שיקום פיגוע הדריסה בשכונת רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד