א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חג שבועות פלוס עונת שמחות: קבלו אחד פלוס אחד ברשת המשביר

ערב חג השבועות ופתיחת עונת השמחות באופן רישמי זו חגיגת מתנות אחת ענקית, רשת המשביר במבצע של פעם בשנה אחד פלוס אחד על אלפי מוצרים מובילים במגוון המחלקות, אז רוצו!!!

חג שבועות פלוס עונת שמחות: קבלו אחד פלוס אחד ברשת המשביר
המשביר לצרכן צילום: יח"צ

אם יש משהו אחד שנשאר איתן על אף כל התנודות הכלכליות: ההכנות לקראת חגיגות חג השבועות ופתיחת עונת השמחות.

כיאה לעונת השמחות זו הזדמנות לקירוב לבבות, כולם נותנים מתנות לכולם וכבר שבועות ארוכים קשה למצוא מישהו שלא עסוק ברכישות אינטנסיביות לכל מי שברשימה. החתן והכלה, המשפחות, כשנוסעים לשבת לכלה או לחילופין לחתן, צריך להביא מתנות לאחים ולאחיות, לכל מי שמכירים או שבקרוב אולי יכירו.

וכמובן, נדוניה לבית, מצעים, מגבות, כלי בית.

והיי, צריך בגדים חגיגיים לכל המשפחה גם לילדים.

אז תכל'ס, לתת ולקבל מתנות תמיד כיף. אבל ההנאה האמיתית היא בייחוד בידיעה שמישהו חשב עלינו והשקיע בבחירה המתאימה של הדבר האחד והמיוחד שישמח אותנו.

מדובר במשימה רצינית ואמיתית שצריך להתכונן עבורה, השבוע פגשתי מכרה, שלקחה יום חופש ייעודי מהעבודה על מנת להשלים את מלאכת קניית המתנות לחג. היא היתה עייפה ותשושה, אחרי שעמדה בתורים והסתובבה בין מדפי החנויות.

"אין מה לעשות", היא אמרה לי כמי שמשלימה בכניעות עם גורלה. "זה הנוהל לקראת עונת השמחות. אנחנו חייבים לסיים עם הנדוניה לזוג הצעיר, לקנות תכשיטים לכלה, מתנה למשפחות ואני אחת שמנסה להימנע תמיד מקניות של הרגע האחרון, אוספת מתנות במהלך השנה ושומרת אותן ב'ארון מתנות', אבל תמיד בסוף יש את הלחץ של החג והשמחות שמכניס אותי לטרפת של קניות".

אין צורך לקחת יום חופש מהעבודה, אין סיבה להיות תשושה ולהתרוצץ בין החנויות כשיש לך הכל תחת קורת גג אחת.

ועכשיו אחד פלוס אחד.

במשביר לצרכן תמצאו הכל כולל הכל: מוצרי טיפוח וקוסמטיקה מהחברות המובילות בעולם, אופנת נשים, גברים וילדים ממותגי העל, בגדי ונעלי ספורט איכותיות, טקסטיל יוקרתי, כלי בית, נעליים ממותגים בינלאומיים, אביזרי אופנה ואקססוריז מפנקים ועדכניים, הלבשה אישית, מוצרי חשמל, תכשיטים מרהיבים, תיקים מזוודות ועוד.

סקירה קצרה מאפשרת לנו לראות את מותגי העל כמו: GUESS ,PUMA, LEE, NIKE, DIOR, TOMMY HILFIGER, NINE WEST, SKECHERS ,DKNY,  ועוד עשרות מותגים אהובים, מיטב מותגי הבישום והקוסמטיקה, עולם הבית, תכשיטים, טקסטיל וכלי בית, חשמל ועוד.

מחזיקי ויזה  cal365 יהנו בנוסף מ- 15% Cash Back.

המבצע תקף לחברי מועדון ומצטרפים חדשים על מגוון פריטים המשתתפים במבצע. תוכלו להנות ממנו בסניפי רשת המשביר.

המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד