כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תקף תחנות משטרה

צעיר בריטי הורשע בתכנון טרור שנועד לזרז "מלחמת גזע"

צעיר בריטי נאצי תכנן מתקפת טרור כדי 'להתניע מלחמת גזע' בבריטניה. לוק סקלטון, אמור להישפט ב-19 ביוני לאחר שהורשע אתמול בתכנון ביצוע מעשה טרור נגד תחנות משטרה. הצעיר חיפש תוכן נאצי ברשתות החברתיות

צעיר בריטי הורשע בתכנון טרור שנועד לזרז "מלחמת גזע"
שוטרים בריטיים. אילוסטרציה צילום: unsplash

צעיר בריטי נאצי הורשע בתכנון לבצע פעולות טרור מצמררות שנועדו "לזרז מלחמת גזע". לוק סקלטון, ממחוז סיטי סנדרלנד באנגליה, נמצא אשם בעבירה אחת לפי סעיף של חוק הטרור משנת 2006 לאחר שתקף תחנות משטרה.

סקלטון, סטודנט לשעבר, כתב שאנשים "ימותו באלפים" בפוסט האחרן שלו. הצעיר בן ה-19 עומד בפני מאסר ארוך, גזר דינו יינתן ב-19 ביוני, כך מדווח אתר TeessideLive . הוא ביצע סיורים בתחנת המשטרה בניוקאסל לאחר שכתב שעליו 'להילחם' למען אנשים לבנים.

המזימה שלו היא האחרונה בשורה של מזימות דומות שסוכלו בבריטניה בשש השנים האחרונות. סקלטון הואשם בנובמבר 2021 בעקבות תקיפה של תחנת משטרה. מהראיות עולה כי הנאשם תמך בגלוי ואימץ אידיאולוגיה ימנית קיצונית.

הוא לא רק כתב על תוכניותיו לבצע פעולת טרור, אלא הרחיק לכת וביצע סיור במטרות פוטנציאליות כמו תחנות משטרה. סקלטון צילם תמונות של תחנת המשטרה בניוקאסל, כחלק מהיערכותו לבצע פיגוע שם.

סקלטון חיפש באינטרנט מידע על חומרי נפץ וצפה בחומרי תעמולה נאציים. הוא גם כתב מסמך המתייחס לכוונתו לפתוח ב"מלחמת גזע" וכתב מניפסט גזעני ואנטישמי.

 

 

נאצי משטרת בריטניה טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד