כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תקף את יריבו

ארדואן מצהיר על כוונותיו המדיניות לקראת הסיבוב השני של הבחירות

נשיא טורקיה הדגיש כי אם ינצח בסבוב השני, הוא מתכוון לשמור על אותה מדיניות ביחסים עם רוסיה ומדינות אחרות כמו בעבר. מועמד האופוזיציה האשים בשבוע שעבר את רוסיה בהתערבות במערכת הבחירות, רוסיה הכחישה כל התערבות

ארדואן מצהיר על כוונותיו המדיניות לקראת הסיבוב השני של הבחירות
הנשיא ארדואן בעצרת בחירות צילום: לשכת נשיא טורקיה

בעודו ממתין לסיבוב השני של הבחירות לנשיאות שיתקיימו בסוף החודש, נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, הדגיש כי אם ינצח, הוא מתכוון לשמור על אותה מדיניות ביחסים עם רוסיה ומדינות אחרות כמו בעבר.

הוא קרא ליריבו, כמאל קיליקדרוגלו, "להתבייש" לאחר דבריו על התערבות רוסית לכאורה בבחירות במדינה. רוסיה הואשמה על ידי מספר מדינות במערב בהפעלת השפעתה במערכות בחירות במדינות רבות, אך היא הכחישה כל התערבות בטורקיה.

ארדואן הוסיף גם במהלך ראיונות לתקשורת הטורקית: "אני לא אאתגר את רוסיה, היינו בקשר עם רוסיה, אמריקה, סין והמערב, ואמשיך בגישה זו מעתה ואילך".

הוא הוסיף, "עד כה שמרנו על מדיניות של 'חיבוקים' עם כל המדינות - עם הפדרציה הרוסית, ארצות הברית של אמריקה, סין וכל מדינות המערב. שמרנו על מגעים קבועים". הבחירות יתקיימו ב-28 למאי.

"כנשיא טורקיה פגשתי את כולם בצורה הטובה ביותר ואמשיך לעשות זאת כי זה מועיל למדינה. כשאתה מעלים עין ממדינה מסוימת, אתה מפסיד" הוא אמר.

 

 

 

כמאל קילצ'דראולו רג'פ טייפ ארדואן טורקיה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד