כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מחדל אבטחה חמור

פולש שיכור נכנס לביתו של היועץ לביטחון לאומי של ביידן באישון לילה

פורץ נכנס לביתו של היועץ לביטחון לאומי בארה"ב. הפורץ התעמת עם היועץ. רק לאחר שהיועץ ביקש מהפורץ שנראה שיכור ומבולבל לעזוב את המקום והוא אכן עזב, הוא התקשר לשירות החשאי שפספס את הפורץ

פולש שיכור נכנס לביתו של היועץ לביטחון לאומי של ביידן באישון לילה
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

אדם שנראה שיכור נכנס לביתו של היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן באמצע הלילה, והתעמת עם היועץ. התקרית התרחשה לפני כשבועיים, והפריצה לבית נעלמה מעיניהם של השירות החשאי ששומרים על ביתו של סאליבן מסביב לשעון, כך לפי הוושינגטון פוסט.

האיש האלמוני נכנס לביתו של סאליבן בשכונת ווסט אנד בוושינגטון, שם הוא מתגורר עם אשתו, סגנית עוזרת התובע הכללית מרגרט גודלנדר, בסוף חודש אפריל בסביבות השעה 3 לפנות בוקר.

על פי הדיווחים, סאליבן התריע לאנשי האבטחה שלו רק לאחר שביקש מהפורץ, שנראה שיכור ומבולבל, לעזוב את המקום. לפי הדיווח לא היו סימנים של פריצה, וסוכני השירות החשאי בחוץ לא היו מודעים לכך שמישהו הצליח להיכנס לבית. דובר השירות החשאי מסר כי הסוכנות פתחה בחקירת האירוע.

"אנחנו בוחנים את האירוע שהתרחש באתר מאובטח, האישיות המאובטחת לא נפגעה, אנו מתייחסים לעניין ברצינות ופתחנו בחקירה מקיפה כדי לסקור את כל ההיבטים של מה שהתרחש", אמר אנתוני גוגליאלמי. "כל חריגה מפרוטוקולי ההגנה שלנו אינה מקובלת ואם תתגלה הצוות יישא באחריות. שינויים באבטחה בוצעו כדי להבטיח אבטחה נוספות בזמן שאנו עורכים בדיקה".

הוושינגטון פוסט מדווח כי אין ראיות שהפורץ הכיר את סאליבן או ביקש לפגוע בו. סאליבן, בן 46, משמש כיועץ לביטחון לאומי של ביידן ומלווה את הנשיא בנסיעותיו מעבר לים ויועץ לו בענייני מדיניות חוץ.

 

ג׳ייק סאליבן פורץ ארה''ב השירות החשאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד