כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעקבות המצב הבטחוני

המשטרה מזהירה שלא להגיע לציון ר' חנינא בן דוסא ללא תיאום מראש

בעקבות המצב הבטחוני: המשטרה מזהירה שלא להגיע לציון התנא רבי חנינא בן דוסא ביום ההילולא ללא תיאום מראש. תיאום הגעה ומסירת שמות לתפילה וקיום הסגולה ינתנו באמצעות ארגון 'חנינא בני' • הסגולה הבדוקה המתקיימת מידי ליל שישי בחצות הלילה במערת קברו של התנא האלוקי רבי חנינא בן דוסא, תתקיים השנה גם ביום פטירתו של התנא הקדוש, כ"ו אייר היסוד שביסוד

המשטרה מזהירה שלא להגיע לציון ר' חנינא בן דוסא ללא תיאום מראש
ציון ר' חנינא צילום: יחצ

השבוע בכ"ו אייר, ספירת היסוד שביסוד, יחול יום ההילולא של התנא האלוקי רבי חנינא בן דוסא זיע"א, אשר אינספור סיפורי מופת מסופרים על יהודים שהגיעו לציונו הק' ונושעו בדרך פלא. ובמיוחד אלו שקיימו את הסגולה הבדוקה שבכוחה לעורר את הניסים במקום הקדוש .אולם עקב המצב הביטחוני והעובדה שהציון ממוקם בלב הכפר הערבי עראבה בגליל, מזהירה המשטרה שלא להיכנס לכפר ועל אחת כמה וכמה לשטח הקבר ללא תיאום מראש , עקב הסתה בלתי פוסקת נגד יהודים הנערכת על ידי קבוצות קיצוניות המשוייכות לפלג הצפוני של התנועה האיסלמית. הגעה ניתן לתאם באמצעות ארגון 'חנינא בני' המתואם מול כל גורמי הביטחון ומאובטח ע"י כוחות מיוחדים שהוקצו . כמו גם ניתן למסור שמות לתפילה וקיום הסגולה הנודעת ומסוגלת לישועות.

כפי הידוע שכחלק מהסגולה מניין האברכים לומד משניות בעיון, שעה לפני מעמד התפילה הנערכת מידי ליל שישי בחצות הלילה, ולאחר כמה שנים של לימוד מסיימים האברכים את לימוד כל סדר זרעים מששה סדרי משנה בדיוק ביום ההילולא, כשלאחר מכן תערך תפילה מיוחדת על כל המשתתפים בסגולה.

ארגון 'חנינא בני' מקיים מידי שבוע את הסגולה אשר נמסרה ע"י מרן הגאון הגדול רמ"ש אדלשטיין, ומזכירים את שמות התורמים במעמד הנשגב שנערך בציון הק' ע"י מנין אברכים ת"ח העורכים במקום סדר לימוד מיוחד שבסיומו מעתירים בתפילה ומזכירים את בקשותיהם הפרטיות של כל מי שתורם לארגון המעביר בכל ער"ש חלות ויין לעמלי תורה בכוללי שישי שבת.

מידי יום מתקבלות עדויות ומכתבים בהם מגוללים התורמים סיפורי ניסים על ישועות שראו לאחר שהצטרפו לסגולה בתרומה למען לומדי התורה. כך התקבלה בימים האחרונים בארגון עדותו של אברך ממרכז הארץ, שקיים את הסגולה באמצעות 'חנינא בני' וביקש לשתף את הציבור בסיפורו האישי: "לאחר שהתבשרנו בשע"ט שאנו מצפים לילד התרחש סיבוך מסוים שהביא לכך שאשתי שתחי' נזקקה לטיפול רפואי דחוף. הרופאים הודיעו לנו שכנראה שהסיפור עומד להיגמר ואין מה לעשות ועלינו להשלים עם העובדה שלא נזכה שהילד ייוולד חי. שבורים ורצוצים החלטנו לשים את מבטחנו בה' והתפללנו רבות. רגע לפני שאשתי נכנסה לניתוח, התקשרתי למוקד של חנינא בני, תרמתי קי"ט מעות להוצאות שבת עבור עמלי תורה, ובלב שלם הלכנו לחדר הניתוח.

"בתחילת הניתוח, הצוות הרפואי ביקש לעשות בדיקות נוספות ולמרבה הנס, בתום הבדיקות הרופא ניגש אלינו ואומר: הכל תקין ואין צורך כלל בניתוח. ביקשתי לברר שוב כדי להאמין שאני שומע טוב והרופאים אכן אישרו שהכל תקין ואין צורך בניתוח. ב"ה התינוק נולד בריא ושלם. מסתבר שתאריך הלידה הוא כ"ו באייר, יום ההילולא של רבי חנינא בן דוסא. הרגשנו איך הברכה ממש ליוותה אותנו בכל התהליך. ראינו בחוש כיצד הסגולה עובדת ורואים ישועה למעלה מדרך הטבע".

ביום ההילולה יוכלו כל עם ישראל להעביר לארגון 'חנינא בני' את השמות והבקשות לתפילה במקום הקדוש. מעמדי הוד מלאי רגש ותחנונים יתקיימו בליל שישי בחצות כמו גם ביום שישי לקראת חצות היום, בו יעתירו עבורכם שליחי הארגון לזיווגים הגונים, לזש"ק או לכל ישועה נצרכת.

חנינא בן דוסא חנינא בני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד