כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בעקבות גל הפיגועים

ראש מועצת בנימין פתח לשכה בכניסה לכפר העוין

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ פתוח הבוקר לשכה סמוך לכפר אל-מועייר, ואמר כי "לא נאפשר את אוזלת היד הביטחונית בכביש אלון. אין הרתעה - נדרשות פעולות נחושות"

ראש מועצת בנימין פתח לשכה בכניסה לכפר העוין
ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בלשכה המאולתרת צילום: באדיבות המצלם

לאחר עליית המדרגה בחודש האחרון באירועים החבלניים בכביש אלון סמוך לכפר אל-מועייר שבאזור כוכב השחר בבנימין, הודיע הבוקר (רביעי) ראש מועצת בנימין ישראל גנץ כי הוא מעביר היום את לשכתו למקום.

גנץ עדכן את התושבים על המהלך והסביר: "אנחנו מסרבים להשלים עם מציאות ביטחונית בלתי אפשרית בכביש אלון. הטרור שיוצא מכפר הפורעים שפעם אחר פעם לא מפסיקים לנסות לפגוע בנו לא פוסק. נדרשות פעולות חדות ונחושות יותר מצד הצבא. לא נקבל מציאות בה מדי יום מנסים לפגוע בנו. לא נקבל מצב בו כביש מרכזי נחסם".

גנץ הוסיף ודרש: "לצבא היקר שלנו יש את היכולת למגר את הטרור ולהחזיר את ההרתעה. ואנו עומדים על הדרישה המינימלית הזו".

החל מחודש מאי 2022 נרשמו למעלה מ-200 אירועי טרור בכביש אלון בהם זריקות אבנים, בקבוקי תבערה והשלכת צמיגים בוערים שמסכנים את הנוסעים.

במועצת בנימין מציינים כי לצד פעולות הטרור, ממשיך הכפר בהשתלטות פרועה על שטחי c במרחב ללא כל הפרעה.

יו"ר היישוב כוכב השחר שמאי ברקו: "אנחנו מצטרפים ללשכתו של ראש המועצה ומחזקים את ידו בקריאה הברורה להחזרת הבטחון. מאות משפחות ותושבים נוסעים כאן מדי יום לשגרת יומם. המצב בו פיגועים הפכן לשגרה הם כשלון של המערכת הביטחונית. ברגע שתתקבל החלטה הטרור כאן ימוגר ואת זה אנו דורשים".

בנימין לשכה טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד