ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לשנות את המשוואה

להיות טובה בהכל – היום הרבה יותר מעשי משחשבת

איך ניתן להצליח ולהצטיין במגוון זירות החיים? את ה"מפתחות" לשאלה זו גילו עד היום מאות תלמידות ב"מרכז אלון" בקורס נפרד לנשים, שהשתתפו בקורסים המרתקים בהנחיית צביקה עידן וצוות מרצות בכירות

צביקה עידן - קורס נפרד גם לנשים
צביקה עידן - קורס נפרד גם לנשים צילום: יח"צ

כל אחת מאתנו מכירה מקרוב את המשוואה הזו - התחושה שצריך להחזיק בו זמנית כל כך הרבה "כדורים באוויר": להיות אמא טובה שגם מחנכת ומעניקה לילדים כלים לחיים; לשמר ולטפח את הזוגיות; להצליח ולהצטיין בזירות המקצועיות - לימודים או עבודה, תוך כדי שיוצרים תקשורת טובה עם המנהל או הבוסית; ואיך אפשר לשכוח את ההתפתחות האישית והמקצועית, בתחום שבאמת מתחברים אליו.

האם המשימה הזו בכלל אפשרית? אולי זה "גדול עלינו" וצריך לבחור במה להשקיע, ובעיקר על מה לוותר? מסתבר שכאשר אנו פועלות מהמקום הנכון עבורנו ובעיקר פועלות נכון, הכוחות הקיימים מתגלים וקפיצת המדרגה בכל התחומים יכולה להיות מטאורית.

את ה"מפתחות" הללו גילו עד היום מאות תלמידות ב"מרכז אלון" בקורס נפרד לנשים, שהשתתפו בקורסים המרתקים בהנחיית צביקה עידן וצוות מרצות בכירות.

צביקה, המכונה בפי המכירים אותו 'המאסטר של המאמנים' , עובד כמאמן אישי ברמה היומיומית ומרצה בכיר עם ניסיון של יותר מ-17 שנים באימון ובהכשרת מאמנים. הוא גם מאסטר וטריינר NLP בכיר מזה 20 שנים, ומתוך כך יצר קורס עם השילוב המנצח והמציג תמהיל ייחודי:
איך 1+1 שווים הרבה יותר מ-2 = קואצ'ינג בשילוב NLP

בקורס המוגש בצורה מקצועית ובגובה העיניים ומלווה במצגות, נפגשים הכלים העוצמתיים של האימון אישי-קואצ'ינג עם הכלים מעולם ה-NLP. השיטות המוכחות שבעזרתן מאות אלפי אנשים בעולם יוצרים שינוי בחייהם מדי שנה, הופכות את הקורס ממסלול לימודי למסלול של התפתחות אישית ושינוי משמעותי בחיים,

שהתלמידים אומרים: "יש חיים לפני הקורס ויש חיים אחרי הקורס".

השאירו פרטים ותתחילו ליצור את השינוי בחייכם>>>

בוגרות הקורסים לא מפסיקות לשתף את צוות מרכז אלון, בע"פ ובמשובים מרגשים בכתב, בתמורות העצומות שחלו בחייהן.

"השיעורים בקורס גרמו לשינוי עוצמתי בחיים שלי בהרבה תחומים - בזוגיות, ילדים, בעבודה ושינוי אישי גדול",

"הקורס עזר לי להחליט ולהתמקד בחזון שלי ובמטרות ובעקבות זה אני מוצאת את עצמי בפריצת דרך אדירה!!!",

"הקורס היה הרבה מעבר לציפייה. ממש כיוון אותי למקום שאני רוצה להגיע"-

"לא חשבתי שהקורס ישפיע ככה על חיי היומיום שלי. הרבה מהנושאים שאנו לומדות נטמעים אצלי בצורה שמשפיעה על ההתנהלות, הפרשנות והתגובות שלי. ואני ממליצה לכל אחד שאני מדברת איתו על זה".

"קיבלתי המון ,הדברים המשמעותיים זה הצבת מטרות יעדים וחזוןולהיות באינטגרטי מול עצמי. להיות נאמנה לעצמי ולהחלטות שלי" !

במרכז אלון לומדים תלמידים מכל רחבי הארץ ואפילו מחו"ל! זאת בזכות האפשרות לשלב למידה מרחוק בלימודים בכיתה והכל לבחירת התלמיד.

וזו רק טעימה קטנה ממאות משובים המגיעים מתלמידות ובוגרות הקורסים.

בקורסי הנשים משולבות 2 מרצות בכירות בתחום, שגם מתרגלות ומאמנות בכיתה את התלמידות.

אחד הגילויים החשובים שמעניק לתלמידות יכולת לשינויים כבר מהשיעור הראשון, הוא בכך שאין התנגשות בין פיתוח היכולות והשאיפות האישיות שלך לעשייה הנוגעת לסביבה. במילים פשוטות - לא צריך להחליט "האם אני מתחילה לעשות את מה שאני טובה בו או שאני רק משקיעה בילדים שלי", או "האם אני לומדת ומתמקצעת או שאני נחמדה לסובבים אותי" - גם ברבדים אלה, השילוב בין קואצ'ינג ו-NLP ב'מרכז אלון' הוא מילת מפתח.

ב"מרכז אלון" מזמינים את המתעניינות לחוות גם בשיעור ניסיון ללא עלות, ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מרמת הלמידה ומהגישה האישית והמקצועית.

מרכז אלון מעניק 2 תעודות: תעודה של בוגרי קורס הכשרת מאמנים מטעם לשכת המאמנים הישראלית, ותעודת מאמני פרקטישיינר NLP מטעם העמותה הישראלית ל-NLP + תעודה מטעם העמותה האמריקאית ABNLP.

ב'מרכז אלון' קורסים נפרדים לגברים ולנשים. בהמלצת רבנים.

הקורסים נפתחים אחרי חג שבועות וההרשמה בעיצומה.

צביקה עידן קאוצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד