כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מלך הישועות

מיזם מרגש יתקיים בחג השבועות בקבר דוד המלך

בחג השבועות יציינו את יום הילולת דוד המלך, מחבר התהילים, מלך המשיח בימי עקבתא דמשיחא • הפעילות מתחילה בערב חג השבועות ונמשכת לתוכו בהרוויית צימאון ההמונים וכיבוד לאור שעות היממה כשבמוצאי יום טוב נוהרים אלפים רבים לרקוד לצלילי כלי נגינה • כך תמסרו שמות ותזכו לישועות ממלך הישועות

מיזם מרגש יתקיים בחג  השבועות בקבר דוד המלך
קבר דוד המלך צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חג השבועות המתקרב הוא גם יום פטירת דוד המלך אדוננו ע"ה. מוסדות דוד המלך מלך ישראל בראשות הגרא"י שטרן שליט"א מקיימים במקום הילולא המונית הכוללת אוכל ושתיה להמונים העולים לחגוג את ההילולא הקדושה לנחת רוח לנשמתו, הן במהלך ליל ויום חג השבועות, כאשר במקום מתקיימים מעמדי תפילה חגיגיים בנעימה ושירה, לצד סדרי לימוד מיוחדים בשלהבת אש התורה לאורך כל הלילה והיום עם כיבוד קל וחם לכל הלומדים על ציון הקודש בהיכל התורה במקום. לצד כל העולים לרגל ההולכים לכותל ועוברים במיוחד בציון דוד המלך ביום הסתלקותו, כאשר הם נהנים מאש"ל במקום על ידי המוסדות לעולי הרגל. ובפרט במוצאי חג השבועות כאשר הילולתו הקדושה נחגגת ברחבת המקום ברוב פאר והדר עם תזמורת גדולה וגדולי הזמר החסידי, בשירה וזמרה ניגון ונעימה לנשמתו הגדולה החופפת במקום.

לחצו כאן להשתתפות בהילולת דוד המלך!>>
או חייגו: 072-3952813



העמותה מקיימת במקום כל השנה פעילות לשימור המקום ולהנצחת דוד מלכא משיחא. אם זה מידי מוצ"ש בסעודה רביעית המכונה סעודת דוד מלכא משיחא, הנחגגת במקום בראשות הרב שטרן ותלמידיו כשכל העולים למקום נהנים מאוכל מכובד וחמין לצד דברי תורה ושירה מהתהילים.

בליל ויום הושענא רבא גם מתקיימת במקום פעילות גדולה עבור כל הלומדים והמתפללים בשעות הלילה והבוקר, כשלרשותם מעמידה עמותת דוד מלך ישראל תקרובת חמה וקרה להשקות ולהשביע צמאי חסדך, בשפע ובשמחת חג.

גולת הכותרת היא כמובן ההילולא הנחגגת מידי שנה ברוב שמחה והדר. הפעילות מתחילה כבר בערב חג השבועות ונמשכת לתוכו בהרוויית צימאון ההמונים וכיבוד לאורך שעות היממה, כשהשיא הוא בחגיגת מוצאי יום טוב או אז נוהרים אלפים רבים לרקוד לצלילי התזמורת לכבוד מלך ישראל הנצחי, דוד המלך ע"ה.

לתרומה ישירה בכל סכום וישועה במהרה לחצו כאן>>>>

הפעילות של עמותת דוד מלך ישראל בראשות הרב שטרן שליט"א במקום אינה בכדי. היא למעשה מצילה את המקום משמד רוחני כפשוטו. עמותות נוצריות רבות פוזלות שנים אל המקום ומנסות להפקיעו מקדושתו. הרב שטרן שמונה על ידי גדולי הדור ובראשם הגר"נ קרליץ זצ"ל להציל את המקום, ניאות לקבל על עצמו את הקמת הפעילות הרגישה במקום הקדוש והנורא הזה, העיקר שלא יתחלל כתרו של מלכנו לעולם דוד מלך ישראל הטמון במקום.

מאז הגיע הרב שטרן למקום, המקום מתוקן ומסודר, והפך למוקד עליה לרגל, כשאצל מי יותר מתאים לישא פרקי תהילים ולהתפלל אם לא בציון של מחולל התהילים עצמו – דוד המלך!

דוד המלך. בואו נחדד לעצמנו את המילים המעוררות רטט של קדושה בכל יהודי. דוד המלך, מחבר התהילים, מלך המשיח שאנו בימי עקבתא דמשיחא, דוד המלך שבכל עת שמחה או צרה או המתנה למשהו גדול כקטן, אנו אוחזים את ספר התהילים שלו, ונושעים. דוד המלך שהחל לבנות את בית המקדש ולא נפתחו השערים לשלמה בנו עד שהיקש בזכות דוד. כן אותו דוד המלך, צריך הפעם את העזרה שלך! את ההתגייסות שלך ושל כולנו! כל אחד מחזיר קצת לדוד המלך! משהו מעט מזעיר ממה שקיבלנו ממנו כיהודים, כדי שנוכל לחגוג את ההילולא בשמחה.

הוצאות ההילולא אדירות, ומשכך פנינו לרה"צ רבי שלום ארוש שליט"א, המכיר היטב את פעילות העמותה במקום ואת העומד בראשה. הרב סקר את הפעילות וההוצאות העצומות, ואז אמר משפט שהפתיע את כל השומעים! כל מי שיתרום סכום מכובד להילולא, יזכה לנס בפרנסה! ויזכה לשמירה עליונה! ואף כתב זאת בכתב ידו וציווה לחרוט זאת על ספרי התהילים המיוחדים שיחולקו לתורמים!

מי יכול להישאר אדיש ולא להצטרף?
לחצו כאן להשתתפות בהילולת דוד המלך!>

או חייגו:
072-3952813

קבר דוד המלך חג שבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!