כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

איך הצוות של נקי כמו חדש מנקה לכם את הדירה?

כשאתם מזמינים ניקיון באמצעות עוזרת בית, אתם מתפללים שהיא לא תבריז לכם ברגע האחרון. במקום שתדאגו האם העוזרת תגיע או לא, יכול להיות שכדאי לכם לחפש חברת ניקיון בפריסה ארצי

איך הצוות של נקי כמו חדש מנקה לכם את הדירה?
ניקוי דירה צילום: freepik

מחקרים רבים בנושאי קיימות מראים כי בן אדם מייצר כשני קילו של פסולת בכל יום. הפסולת הזו למעשה מצטברת בתוך הבתים ואנשים רבים דואגים לפנות את רובה אל הפחים שמחוץ לבית. אפשר לומר שזהו הניקיון המינימלי בבתים ואליו מצטרפים גם שטיפת כלים, כביסות ושטיפת הרצפה.

איך שלא תסתכלו על זה, לא מדובר בניקיון יסודי ומי שרוצה בית שהוא באמת נקי, חייב לבצע ניקיון יותר אינטנסיבי. בדיוק בשביל המשימה הזו יש חברות כמו חברת "נקי כמו חדש" שיודעת לבצע ניקיון כזה באופן מקצועי. איך היא מבצעת זאת? על כך נדבר במאמר הבא.

הזמנת ניקיון בדרך פשוטה

כשאתם מזמינים ניקיון באמצעות עוזרת בית, אתם מתפללים שהיא לא תבריז לכם ברגע האחרון. במקום שתדאגו האם העוזרת תגיע או לא, יכול להיות שכדאי לכם לחפש חברת ניקיון בפריסה ארצית.

זה בדיוק מה שעושה חברת "נקי כמו חדש". החברה פועלת בפריסה ארצית ולכן תמיד יש צוות ניקיון שיכול להגיע אליכם. אתם יכולים להזמין אותם דרך האתר או באמצעות שיחת טלפון. הזמינות של הצוותים גבוהה וניתן להזמין ניקיון גם מהרגע להרגע.

ניקיון יסודי בכל חלקי הדירה

ניקיון רגיל כולל בדרך כלל סידור של החפצים, ניקיון אבק, ניקיון מקלחות ושירותים ושטיפה. הסדר הוא כזה מהסיבה שעוזרת בית יחידה לא מצליחה להגיע להכל בו זמנית.

עם הצוות של "נקי כמו חדש" המבצע ניקיון דירות מקצועי בפריסה ארצית, אתם מקבלים ניקיון יסודי המגיע לכ הדברים שבדרך כלל לא מנקים אותם כמו ניקיון כתמים משטיחים, ניקיון חלונות, ניקיון מכשירי חשמל וניקיון של פינות חבויות שאף פעם לא מגיעים אליהם כמו מאחורי המקרר לדוגמא.

ניקיון יסודי בטכנולוגיות מתקדמות

אחד היתרונות של חברה כמו "נקי כמו חדש", זו האפשרות שלה לבצע ניקיון עם מכונות ניקיון בטכנולוגיות מתקדמות.

החברה משתמשת במכונות ניקיון בקיטור, שימוש בגרניק בעת הצורך, חומרי ניקוי ייחודיים שאין לכל חברה והם פועלים על מגוון כתמים קשים.

כמו כן, החברה מבצעת גם שירותים ייחודיים כמו פוליש לרצפות ישנות שיש עליהן כתמים שלא יורדים בשטיפה רגילה. חברת "נקי כמו חדש" מבצעים את כל סוגי הפוליש לרצפה שבסופם תקבלו רצפות נקיות ומבריקות.

שלבי העבודה של חברת "נקי כמו חדש"

  • יצירת קשר והזמנת צוות ניקיון – השלב הראשון הוא הזמנת הצוות של החברה, מומחים לניקיון דירות. בעת השיחה יש לקבוע תאריך ושעה שנוחים לכם.
  • הסבר על המקומות שתרצו לנקות בבית שלכם – כל ניקיון דירה באופן מקצועי מתחיל בהסבר שלכם על הניקוי שאתם מעוניינים בו. יש אנשים שמעוניינים בניקוי רחב של כל אזורי הדירה ויש אנשים שרוצים להתמקד בדברים ספציפיים. תוכלו להתייעץ עם צוות הניקיון על היקף הניקיון הכדאי לכם.
  • התאמת חומרי ניקוי וטכנולוגיית ניקוי – לאחר שצוות הניקיון כבר יודע במה להתמקד, כעת הוא יתאים חומרי ניקוי ומכונות ניקוי לכל אזור. לנושא הזה יש חשיבות עליונה, שכן, יש חומרי ניקוי שמתאימים לשטיחים מסוימים ולאחרים לא וכך זה מתרחש לגבי כל משטח שהצוות ינקה בבית שלכם.

החברה מתאימה היטב את חומרי הניקיון לאזורי הניקוי והפריטים על מנת להסיר כתמים ולא לגרום למצבים של הרס.

 

  • הזזת רהיטים ושמירה עליהם טרם הניקוי – טרם הניקוי, החברה תעבור בכל אזורי הניקוי ותזיז את הרהיטים השונים על מנת להגיע גם למקומות היותר חבויים. הזזת הרהיטים היא חשובה מאוד גם כדי לשמור על הרהיטים שלכם בעת הניקוי.

 

  • ביצוע הניקוי בפועל – לאחר ההכנות הנכונות, יתחיל הצוות בניקוי היסודי. משך הניקוי יערך על פי כמות הדברים והחדרים שיש לנקות. כאשר תכולת העבודה קטנה, משך הניקוי יהיה קצר יותר ויסתכם במספר שעות. כאשר מדובר בניקיון בכל הבית, הוא יכול לקחת יום שלם או יומיים.

 

 

  • החזרת הרהיטים למקומם – בסיום הניקיון היסודי, ידאג הצוות להחזיר את כל הריהוט והציוד שהוא הזיז לפני הניקוי. המטרה היא להחזיר לכם את הבית לקדמותו, רק נקי.

לסיכום, אם אתם מחפשים לנקות את הבית שלכם באופן יסודי, הרבה יותר מהניקיון השבועי הרגיל, חפשו את חברת "נקי כמו חדש" שתאפשר לכם לקבל ניקיון מקצועי עם חומרי הניקוי הטובים ביותר וטכנולוגיית המכשור הטובה ביותר.

המאמר באדיבות חברת נקי כמו חדש

ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד