כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סוגרים את החודש?

ואיפה אתם? העובדים שירוויחו מענקי מצוינות בסך של 61 מיליון ש"ח

בעקבות התוצאות הכספיות של שנת 2022: התעשייה האווירית תעניק למדינה דיבידנד ע"ס 379.6 מיליון ש"ח ומענקי מצוינות לעובדים בסך כ-61 מיליון ש"ח 

ואיפה אתם? העובדים שירוויחו מענקי מצוינות בסך של 61 מיליון ש"ח
שטרות של 200 שקלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דירקטוריון התעשייה האווירית אישר את הצעת יו"ר החברה עמיר פרץ, המנכ"ל בועז לוי, ומזכיר ארגון העובדים יאיר כץ, בהתאם למדיניות רשות החברות, להעניק למדינה דיבידנד ע"ס 379.6 מיליון ש"ח וחלוקת מענקי מצוינות לעובדי החברה בסך כ-61 מיליון ש"ח.

סיכום זה מגיע בעקבות תוצאות שיא כספיות של התעשייה האווירית בשנת 2022. הענקת הדיבידנד למדינה מהווה ביטוי לשיתוף הפעולה ולתרומה המשמעותית של החברה לביטחונה וכלכלתה של מדינת ישראל.

חלוקת המענקים לעובדי החברה והנהגת מנגנון תגמול עבורם, מביאה לידי ביטוי את העובדה שעובדיה ועובדותיה של התעשייה האווירית הינם שותפים מלאים להצלחתה תוך שהיא.

החלטה זו מתווספת לתשלום הדיבידנד שהוענק בשנה שעברה למדינת ישראל, ע"ס 655 מיליון ₪, הגבוה ביותר בתולדות החברה והינו סכום שיא של חלוקת דיבידנד למדינת ישראל מחברה ממשלתית. חלוקת המענקים לעובדים וחלוקת הדיבידנד, התאפשרו השנה כאמור לאור התוצאות העסקיות הטובות של החברה בשנת 2022, ובזכות הזינוק ברווח הנקי של 44% לסך של כ-213 מיליון דולר ולצדו עלייה דרמטית בצבר ההזמנות - לכ-15.6 מיליארד דולר.

 

 

 

משכורות עובדים מענקים מענקי עבודה הטבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד