כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כוויות בדרגה ג'

בעיר החרדית: בן 22 חולץ ממעלית בוערת; מצבו קשה

בן 22 פונה הערב מתוך מעלית בוערת ברחוב הירקון בבני ברק כשמצבו קשה לבית החולים שיבא בתל השומר. מקור השריפה ככל הנראה במנוע שהחל לבעור כשהצעיר בתוכו נלכד ונכווה קשות עד לחילוצו

בעיר החרדית: בן 22 חולץ ממעלית בוערת; מצבו קשה
זירת השריפה ברח' הירקון צילום: דוברות הצלה

מתנדבי הצלה הוזעקו הערב (רביעי) לבניין משרדים ברחוב הירקון בבני ברק בעקבות דיווח על שריפה במקום. בן 22 פונה במצב קשה מתוך מעלית הבניין שמנועה נשרף ועלה באש. הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 20:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על שריפה במעלית בבניין משרדים בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקים טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר, גבר בן 22 במצב קשה עם כוויות בדרגה ג' וסימני שאיפת עשן.

צילום: דוברות הצלה.

החובשים של מד"א, שלום אליעזר קליין ומנחם זינגר סיפרו: "כשהגענו למקום האירוע הבחור היה לכוד בתוך המעלית, בסיוע כח לוחמי האש חילצנו את הפצוע מהמעלית הבוערת. הוא היה מעורפל הכרה וסבל מכוויות בדרגה ג' בגופו ושאיפת עשן, הענקנו לו טיפול רפואי וטיפול בחמצן ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים."

פראמדיק הצלה, נתנאל ולד וחובש הצלה הערשי אורטנר סיפרו: "הוזנקנו לשריפה בבניין משרדים, כאשר גבר כבן 22 נלכד במעלית שמנועה החל לבעור. לאחר שחולץ על ידי לוחמי האש, הענקנו לו יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר".

חיים כץ ומוישי קרויזר, חובשי איחוד הצלה מסרו: "נמסר לנו כי פרצה שריפה במנוע המעלית. צוותי כיבוי חילצו מהמעלית גבר שסובל מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים במצב קשה".

 

שריפה בבני ברק מעלית בניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד