כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בסיוע כלבים

משטרת איטליה תפסה הפתעה יקרה במשלוח בננות

משטרת איטליה תפסה 2.7 טון קוקאין במשלוח בננות. קוקאין בשווי מוערך של 800 מיליון אירו הוחרם על ידי המשטרה בקלבריה, בסיס הפעילות של אחת מקבוצות הפשע המאורגן החזקות ביותר באירופה. הסמים התגלו במכולות הודות לבדיקה מיוחדת ובעזרת כלבי רחרוח

משטרת איטליה תפסה הפתעה יקרה במשלוח בננות
מכולת הבננות צילום: הרשות למאבק בסמים באיטליה

המשטרה באיטליה תפסה 2.7 טונות של קוקאין שהוברחו במשלוח של בננות בנמל ג'ויה טאורו, כך הודיעו הרשויות ביום שלישי. זוהי מכת הסמים הגדולה האחרונה שהתרחשה באזור קלבריה, שם נאבקו הרשויות כדי למגר את השפעתה של קבוצת הפשע המאורגן 'נדרנגטה'.

המשטרה דיווחה, כי היא מצאה את "הקוקאין הטהור ביותר" בשווי של יותר מ-800 מיליון אירו (880 מיליון דולר) במכולות קירור שנשלחו מאקוודור. המכולות נועדו לארמניה והיו אמורות לעבור גם בגאורגיה. הסמים התגלו במכולות הודות לבדיקה מיוחדת ובעזרת כלבי רחרוח, כך מסרה המשטרה.

זהו הגילוי האחרון של סמים שנשלחו במכולות פירות מאקוודור. המשטרה אמרה שהיא מצאה עוד 600 קילוגרם של קוקאין בימים האחרונים. ג'ויה טאורו נמצאת באזור דרום קלבריה, שם נמצאת כנופיית הפשע 'נדרנגטה', מהכנופיות הגדולים והחזקים באירופה. לא ברור אם הכנופיה קשורה לגילוי האחרון.

כל המכולות נשאו פירות אקזוטיים מאקוודור ולאחר ההובלה לג'ויה טאורו, הן היו אמורות להגיע לנמלים שונים, הן באיטליה והן בקרואטיה, יוון וגאורגיה.

משטרת איטליה קוקאין איטליה הברחת קוקאין בננות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד