כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כמו במוות של הנסיכה

בגלל צלמי פפארצי: הנסיך הארי ומייגן היו מעורבים בתאונת דרכים

הנסיך הארי ואשתו מייגן היו ב"מרדף מכוניות קטסטרופלי". התקרית אירעה לאחר שמייגן והארי השתתפו ביום שלישי בטקס חלוקת פרסים בניו יורק. ההופעה הפומבית הראשונה שלהם מאז הכתרתו של המלך

בגלל צלמי פפארצי: הנסיך הארי ומייגן היו מעורבים בתאונת דרכים

הנסיך הארי, אשתו מייגן ואמה שלה היו מעורבים במרדף מכוניות "כמעט קטסטרופלי" לאחר שצלמי פפארצי עקבו אחריהם, כך לפי דוברו. התאונה מזכירה את מותה של אמו הנסיכה דיאנה בפריז, כשהיא נמלטה מצלמי פפארצי ב-1997 בפריז ונהרגה כתוצאה מכך.

"המרדף הבלתי פוסק הזה, שנמשך למעלה משעתיים, הביא למספר רב של התנגשויות בהן היו מעורבים נהגים אחרים בכביש, הולכי רגל ושני שוטרי משטרת ניו יורק", הוסיף הדובר.

התקרית אירעה לאחר שמייגן והארי השתתפו ביום שלישי בטקס חלוקת פרסים בניו יורק - ההופעה הפומבית הראשונה שלהם מאז הכתרתו של המלך. הדוכסית מסאסקס קיבלה פרס "אשת חזון" בטקס.  "אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל", אמרה באירוע בניו יורק. "אתה יכול להיות בעל החזון של חייך. יש עדיין כל כך הרבה עבודה לעשות".

הארי ומייגן פרשו מתפקידם המלכותי בשנת 2020 ועברו לארצות הברית בין השאר לטענתם בגלל יחס לא ראוי מצד בית המלוכה. הנסיך דיבר בעבר על אשמת התקשורת, שאותה הוא מאשים במותה של אמו הנסיכה דיאנה, שנהרגה כשהלימוזינה שלה התהפכה בעת שנמלטה מצלמי פפראצי בפריז.

הארי ומייגן הנסיך הארי הנסיכה דיאנה ארה''ב פפארצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד