כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
'המתת חסד'

רוסיה שוקלת לאסוף כלבים משוטטים; זו המטרה

לעיירות וערים רבות ברוסיה יש בעיות עם כלבים חסרי בית שמסתובבים בלהקות. חבר פרלמנט פרו-פוטין, פדו טומוסוב, דרש כי כלבים "גדולים ואגרסיביים" יעברו הכשרה על ידי מומחים לפינוי מוקשים במלחמה

רוסיה שוקלת לאסוף כלבים משוטטים; זו המטרה
כלבים, אילוסטרציה צילום: pixabay

רוסיה בודקת תוכנית לאסוף כלבים משוטטים ולהשתמש בהם לפינוי מוקשים באוקראינה. לעיירות וערים רבות יש בעיות עם חיות מחמד וכלבי רחוב שמסתובבים בלהקות. הפרלמנט הרוסי הצביע בקריאה ראשונה את החקיקה המתירה 'המתת חסד' של כלבים חסרי בית.

אבל חבר הפרלמנט הבכיר פרו פוטין, פדו טומוסוב, בן 67, דרש לשלב את הכלבים במלחמה כי הם "גדולים ואגרסיביים". ארגוני בעלי חיים טוענים כי תפקיד כזה בפינוי מוקשים יעמיד את חייהם בסכנה.

"יש לנו הרבה מומחי כלבים במדינה שלנו שיכולים ללמד כל מיני מיומנויות שונות", אמר הפוליטיקאי. הוא הגיש שאילתה לממשלה "האם מומחי כלבים יכולים לאמן כלבים גדולים ואגרסיביים ולשלוח אותם לאזור המלחמה". חבר הפרלמנט של מפלגת רוסיה צודקת אמר: "תנו להם לעזור לחלץ את הפצועים, ולהשתתף בפינוי מוקשים". "כלבים פעלו על ידי הצבא האדום במלחמת העולם השנייה", הוסיף.

טומוסוב, פרופסור לכלכלה המייצג את האזור הקר בעולם, יאקוטיה, מכהן בפרלמנט הרוסי הנמצא תחת סנקציות על ידי מדינות רבות, כולל בריטניה וארה"ב, בשל תמיכתו במלחמה.

כלבים מלחמת אוקראינה רוסיה מוקשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד