כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סיבה לחסום את איילון?

הנטלה במטוס שהרתיחה את עיתונאי השמאל

כתב עיתון 'הארץ' חושש מהדתה במטוסי אל על? אורי משגב פרסם תמונה של נטלה במטוס דרימליינר של החברה וכתב "פאר היצירה של בואינג" | עוקביו ברשת עקצו אותו בשורת תגובות

הנטלה במטוס שהרתיחה את עיתונאי השמאל
נטלה במטוס אל על צילום: מתוך הטוויטר של אורי משגב

עיתונאי 'הארץ' אורי משגב פרסם תמונה בחשבון הטוויטר שלו על חידוש שגילה במטוס אל על - ספל מהודר לנטילת ידיים וכתב: "אל על מציגה חידוש טכנולוגי. בתאי השירותים של ה-787 דרימליינר, פאר היצירה של בואינג, הותקן קנקן מתכת לנטילת ידיים כהלכתה".

התגובות לא היו מחמיאות ברובן. יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת אוריאל בוסו מש"ס הגיב לו ועקץ: "נורא, בא נחסום את איילון". ובמילים דומות הגיב עורך מגזין 'משפחה' אריה ארליך - "מצדיק ירידה לקפלן".

כתב 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר גיחך על משגב וכתב לו בתגובה: "שמעתי שיש גם שעון שבת לטלוויזיה למי שטס בשבת לצורך פיקוח נפש".

"גדולי האנטישמים בהיסטוריה היו מחליפים איתך", הגיב איש מירון חיים רבינוביץ שהוסיף, "בכל מקרה עדיף שתפסיק לטוס עם אל על פחות יהודים יראו את המיץ הזבל האנושי כמוך".

פרשן 'ישראל היום' מתי טוכפלד כתב: "בושה! השלב הבא הוא תליית שלט עם ברכת "אשר יצר" ומשם מדרון חלקלק!!!!!". גם העיתונאי הדרוזי ב'הארץ' פאדי אמון הגיב וכתב למשגב: "כערבי דרוזי אין לי בעיה עם זה, למה זה מפריע ליהודי חילוני?".

והיה גם מי שהזכיר למשגב שהוא לא חידש כלם אלא ממחזר "נו מה החשיפה פה? ויסברג כבר חשף את זה מזמן, מדובר בקו לניו יורק שיש בו הרבה יהודים שומרי מצוות וכדי שלא ישתמשו בחד פעמי התקינו להם נטלה. זה לא חדש", כתב לו מאיר ברנשטיין שדאג לרטווט את הציוץ של עורכנו הראשי משה ויסברג מלפני חודשיים בלבד.

מטוס דרימליינר דרימליינר 787 אל על נטילת ידיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד