א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
איומים מסוכנים

מנהיג ניאו-נאצי בריטי קרא "לשרוף" את מועצת הקהילות היהודיות

ניאו-נאצי מאיים "לשרוף ולגרש" את מועצת הקהילות היהודיות בבריטניה לאחר שהצטלמו במחנה מהגרים. "מלחמה היהודית בגזע הלבן"

מנהיג ניאו-נאצי בריטי קרא "לשרוף" את מועצת הקהילות היהודיות
השומרים

מנהיג ניאו-נאצי בריטי קרא "לשרוף" ו"לגרש" את יו"ר מועצת הקהילות היהודיות לאחר שהנשיאה, מארי ואן דר זיל, ביקרה במחנה מהגרים בצרפת.

האיומים פורסמו ברשת על ידי תומך קבוצת הימין הקיצוני Patriotic Alternative לאחר שמנהיגה, מארק קולט, מכחיש שואה ידוע לשמצה, האשים את המועצה בתמיכה ב"הגירה המונית לבריטניה". כך דיווח העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle.

הדברים של קבוצת הימין הקיצוני, הגדולה ביותר בבריטניה עם 15,000 חברים, הגיעו לאחר שגברת ואן דר זיל ביקרה בחודש שעבר במחנה בדנקרק ושיבחה את המהגרים על "כבודם" ו"נימוסם".

ביקורה של נשיאת המועצה התקיים על רקע ויכוח פוליטי על מדיניות ההגירה של הממשלה, כולל תוכנית לשלוח מהגרים לרואנדה, עליה מתחה המועצה היהודית ביקורת.

הארגון היהודי פרסם כי "חיזוק ושיפור הנתיבים הבטוחים, החוקיים והבריאים להשגת מקלט במדינה, תהיה דרך יעילה הרבה יותר להפחית באופן משמעותי מספרים כאלה".

בתגובה, קולט, שהצהיר על הערצתו להיטלר, פרסם ברשתות החברתיות: "המועצה הבריטית תומכת בהגירה המונית לבריטניה ומתנגדת לקבוצות שקוראות לבקרת הגירה".

הוא הוסיף: "הם מתנגדים לרעיון שהבריטים הילידים יישארו רוב במולדת אבותיהם".

הדברים שפורסמו בפלטפורמה מקוונת שהוא מנהל, עוררה זעם בקרב עוקביו. גולש אחד תיאר את מעורבות המועצה היהודית בדיון על ההגירה כ"מלחמה היהודית בגזע הלבן". גולש אנונימי אחר קרא ל"מחאה" נגד מועצת הקהילות והוסיף: "תשרוף את הבניינים שלהם ותגרש אותם".

גל אנטישמיות אנטישמיות באירופה אנטישמיות בבריטניה נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד