כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הושלכה בטעות לאשפה

עובדי חברת הניקיון פעלו למצוא שקית עם תשמישי קדושה

הרבנית זרקה לזבל בטעות שקית חשובה שבתוכה דברי קודש בעלי ערך – ספר תהילים, מטפחות ראש ונרות. צוות עובדי הניקיון של עיריית ירושלים מצא אותו בתוך הררי האשפה

עובדי חברת הניקיון פעלו למצוא שקית עם תשמישי קדושה
השקית נמצאה באשפה צילום: מתוך דף הפייסבוק של רמי אילוז

רבנית חשובה בירושלים זרקה לזבל בטעות שקית חשובה שבתוכה דברי קודש בעלי ערך – ספר תהילים, מטפחות ראש ונרות. צוות עובדי הניקיון של עיריית ירושלים מצא אותו בתוך הררי האשפה. המשפחה הודתה לעירייה ולצוותי הניקיון.

הסיפור החל אתמול כאשר התקבלה פניה במוקד מתושב שמתגורר בשכונת פת בירושלים, בו סיפר שאשתו הרבנית זרקה בטעות בלילה שקית יקרת ערך לאשפה. רמי אילוז, שהעלה את הסיפור בפייסבוק, סיפר כי צוות אגף התברואה נפת ב' והקבלן פרח השקד הגיעו ישר למקום והצליחו למצוא את האבדה. בסרטון שפרסם רמי בפיייסבוק נאמר: "ישר כוח, כל הכבוד. לדודי בן ג'נו, זהר, שריף הנהג וצביקה – צוות של אלופים. תודה רבה".

יו"ר ארגון חברות הניקיון, אבי מזרחי, שיבח את עובדי הניקיון: "עובדי הניקיון המסורים הבינו את חשיבות הבקשה – וישר פעלו במלוא המרץ למצוא את האבדה יקרת הערך ולהשיבה לבעליה. אני גאה בכל עובדי ועובדות הניקיון המסורים בכל רחבי הארץ בכלל ובאירוע הזה בפרט. כל הכבוד להם. בזכותם כולנו יכולים לנשום אוויר נקי ולהנות מסביבה נקייה, שכה חשובה לאיכות חיינו ולבריאותנו".

עיריית ירושלים תשמישי קדושה משאית זבל פינוי זבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד