ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מי יהיה רה"ע הבא של בת ים? בוסקילה - אני רץ

בעבר, הדיח לחיאני את בוסקילה מתפקיד סגן רה"ע עקב כוונתו להתמודד מולו • יו"ר ש"ס אלחרר לבחדרי: דרעי יקבע במי נתמוך

אורי בוסקילה
אורי בוסקילה

חבר מועצת העיר בת ים אורי בוסקילה אומר בשיחה לבחדרי חרדים הבוקר לאחר גזר הדין על ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני: "אני הולך להתמודד לתפקיד ראש העיר ולהמשיך את המהפכה שעשינו אני ושלומי במשך עשר השנים האחרונות בעיר".

"זה לא יום פשוט לידידי שלומי וגם לאנשים הקרובים אליו ולא לעיר בת ים. וגם לי אישית שעבדנו מספר רב של שנים יחד למען הצלחת העיר בת ים ואיתי יד ימינו בכל צד בפיתוח העיר.רגע שמזיזים ראש עיר ממקומו זה תחושה קשה. מחבקים את שלומי".

סגן ראש העיר בת ים לשעבר ויו"ר ש"ס בעיר בני אלחרר בשיחה הבוקר עם בחדרי חרדים: "הרגשה לא נעימה הבוקר לראות איש ציבור שהפך את העיר בת ים מעיר מתדרדרת לעיר מצליחה.

"משעות הבוקר התחילו המגעים בין המועמדים לראשות .יו"ר ש"ס אריה דרעי יקבע לבסוף מי יקבל את תמיכת ש"ס בעיר כמובן שהמועמד שיהיה הכי טוב למגזר החרדי דתי בעיר".

בוסקילה, חבר מפלגתו של לחיאני "בת ים בראש מורם", הוסיף שברגע שיפורסם תאריך למועד הבחירות "נתחיל את המערכה בכל הכוח, אני בקשר מצויין עם כל הסיעות החברות במועצת העיר".

יצויין שלחיאני הדיח את בוסקילה מתפקיד מ"מ ראש העיר זאת לאחר שהודיע בעבר על כוונתו להתמודד לראשות העיר. "חשבתי ששלומי עשה טעות שהביא את יוסי בכר למלא את מקומו. מהלך שגרם נזק רב לעיר".

כזכור, בית משפט השלום בתל אביב הטיל הבוקר (שלישי) קלון על שלומי לחיאני, ראש העיר בת ים המושעה מתפקידו. משמעות הדבר היא שלחיאני לא יוכל לכהן בתפקיד ציבורי בשבע השנים הקרובות.

לחיאני, שהורשע בעסקת טיעון לפני כחמישה חודשים בהפרת אמונים, לא יישב בכלא. הוא נקנס ב-250 אלף שקלים, נגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות, והשופט אף תקף את המשטרה על המעצר המתועד.
בוסקילה בת ים שלומי לחיאני ראש העיר ריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד