ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הפועל שצנח אל מותו - נרצח על רקע לאומני

לאחר שבועיים של שתיקה, הותר לפרסום: חשד כי הפועל שנפל מאתר בנייה בפ"ת - נרצח על ידי מחבלים ערבים

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בכ"א אלול ע"ד, נתנאל רואי ערמי ז"ל בן 27, תושב מושב אחיעזר בשפלה, צנח אל מותו מקומה 11 באתר בנייה ברחוב שרגא נפתלי בפתח תקווה. הוא הותיר אחריו את אשתו מוריה - בהריון, ואת ילדיו הקטנים איתן ואביה בני 9 חודשים ושנתיים.

נתנאל עבד כאיש סנפלינג במגדל מגורים בן 13 קומות, שם תפקידו היה לסגור באמצעות ברגים את מכסי האוורור של חדרי הביטחון לאורך הבניין. על פי החשד, לקראת סיום העבודה, לאחר שביקש מחברו שילך לארגן את הדברים והוא בנתיים יסגור את המכסה האחרון באמצעות 4 ברגים, אחד העובדים הערבים חתך את החבל אליו היה קשור, כך שנתנאל צנח אל מותו מגובה 11 קומות.

לאחר זמן מה, נתנאל לא הגיע לרכב האיסוף, אחד העובדים הלך לחפשו ומצא אותו ללא רוח חיים.

הפועלים ששהו באותה העת באתר הבנייה, עוכבו לחקירה. היום התיר בית המשפט לפרסם כי נבדק חשד כי קריעת החבל נעשה על רקע לאומני.

לאשתו ברור שלא מדובר בתאונת עבודה, אלא בפגיעה מכוונת מצד הפועלים הפלסטינים שעבדו באתר. בראיון ל'ידיעות' אמרה "בעלי היה אדם דתי, אבל לעבודה הלך תמיד בלי כיפה על הראש כי חשש מהפועלים הפלסטינים המועסקים באתרי הבנייה".

עוד הוסיפה: "נתנאל היה מומחה בסנפלינג, ידע שיש ילדים שמחכים בבית – ולכן הבטיחות הייתה אצלו לפני הכול".

אחד העובדים באתר סיפר: "הייתי גם אני בסנפלינג בצד השני של האתר כשלפתע שמעתי צווחת אימים, ירדתי למטה ורצתי לצד השני אז נדהמתי לגלות כי הבוס שלי נחת על הקרקע. ראיתי שהכבל כרוך מסביב לבטנו ולכן לא יכול להיות שהוא השתחרר מהכבל. החלתי לבחון את הכבל עד לקצהו אז גיליתי שהוא נחתך במכוון. זה היה ברור", סיפר.
סנפלינג רצח מחבל פועל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד