כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אלפים השתתפו ב'סליחות' בכותל • תיעוד

ח"כ שטבון לאחר עצרת הסליחות של הרב שמואל אליהו: "עם ישראל הוכיח שהוא רוצה כבוד לתורה וכבוד למדינה"

אלפים השתתפו ב'סליחות' בכותל • תיעוד

אמש (ב) קיים הרב שמואל אליהו עצרת סליחות המונית ברחבת הכותל המערבי בהשתתפות הרב הראשי דוד לאו, הרב דוד חי הכהן, הרב אורי שרקי והרב ישועה בן שושן. כמו כן השתתפו חבר הכנסת יוני שטבון, שר השיכון אורי אריאל, סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן וסגן שר החינוך אבי וורצמן. לעצרת הגיעו עשרות אלפים מכל רחבי הארץ, לאירוע תפילה מרגש.

היה זה מפגן תפילה מרשים במעמד של עשרות אלפי מתפללים שנהרו לאורך כל הערב, עד כדי כך שבשלב מסוים הדרכים לכותל נחסמו. למותר לציין, שפקקי תנועה אדירים סבבו את היציאה מהכותל עד השעות הקטנות של הלילה.

העצרת הייתה שיאו של ערב סליחות, שהחל בסיורים בעיר העתיקה שערך ארגון רבני קהילות בראשות הרב שמואל אליהו לעשרות אלפי המתפללים שעלו לירושלים מכל רחבי הארץ. מתפללים מכל קצות הארץ ומכל שכבות וגווני האוכלוסייה בישראל עשו דרכם לעצרת של הרב אליהו. את התפילה הנהיג הרב אליהו ולצידו הרב הראשי הרב דוד לאו, הרב דוד חי הכהן, הרב אורי שרקי והרב ישועה בן שושן. בתפילה השתתפו גם חבר הכנסת יוני שטבון, השר אורי אריאל וסגני השרים אלי בן דהן ואבי וורצמן.

ח"כ יוני שטבון: "עשרות האלפים שהגיעו אמש לכותל הם ההוכחה שגם בעידן הפייסבוק, עם ישראל חפץ בקודש. במסורת הערכית בת אלפי השנים שלנו. עם ישראל הוכיח שוב שהוא רוצה כבוד לתורה וכבוד למדינה, והוא לא מתבייש לומר זאת בקול".









שטבון עצרת סליחות כותל תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד