ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
10 שנים מאוחר יותר

משפחה שקראה לבנה 'פוטין' מתחרטת על כך

משפחה שקראה לבנה 'פוטין' לכבוד נשיא רוסיה מתחרטת על כך 10 שנים מאוחר יותר. משפחת דז'וראייב עברה לרוסיה מטג'יקיסטן בתחילת שנת 2010 ושינתה רשמית את שמו של בנם כשהיה בן שנה וחצי לרסול פוטין. סבו של הילד הוא תומך נלהב של פוטין והיווה השראה לשם

משפחה שקראה לבנה 'פוטין' מתחרטת על כך
תינוק צילום: פיקסביי

משפחה שקראה לבנה פוטין כדי לכבד את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מצטערת כעת על ההחלטה ורוצה את שמו המקורי בחזרה. משפחת דז'וראייב עברה לרוסיה מטג'יקיסטן בתחילת שנות ה-2010 ושינתה את שמו רשמית כשהיה בן שנה וחצי לרסול פוטין.

כעת הוריו של רסול ביקשו אישור מגורמים רשמיים לשנות אותו בחזרה, על פי ראש משרד הרישום בעיירה אלכסנדרוב, 90 קילומטרים צפונית-מזרחית למוסקבה. "ההורים פנו אלינו: הרשו לי לנסח את זה כך, מתחרטים על מה שהם עשו", אמרה יקטרינה בלוס לעיתון מקומי.

היא לא הסבירה מדוע ההורים שינו את דעתם לפתע ולמרות שלא הוזכרה התנגדות למלחמה, סביר מאוד שזאת הסיבה. "הם רוצים לתת לילד את השם שקיבל בלידה", אמרה בלוס. סבו של הילד הוא תומך נלהב של פוטין והיווה השראה לשינוי השם.

בבית המשפחה היה תמונת ענק של פוטין תלויה על הקיר ב-2016, לצד כמה תמונות ממוסגרות של המנהיג הרוסי.

רחמן דז'וראייב, סבו של הילד, אמר לתקשורת המקומית כי שמע פעם שמישהו במצרים קרא לילד שלו פוטין, וחשב: "למה שלא יהיה לנו את זה ברוסיה?"

שנה לאחר שרסול נקרא פוטין, הוריו של בן דודו שזה עתה נולד קראו לתינוקם שויגו לכבוד שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו. במשרד הפנים המקומי אומרים כי לא קיבלו פניות מהוריו של שויגו לשנות את שמו של הילד.
ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה סרגיי שויגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד