כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
1 נהרג ו-17 נפצעו

הדליפה הקטלנית בפיצה; זה מה שעלה בחקירה

18 בני אדם נפגעו בדליפת גז בפיצה מחמצת בבאר שבע בצהריי היום. אחד מהם בשנות ה-60 לחייו נפטר מפצעיו בבית החולים. מחקירה ראשונית של כב"ה עולה כי מדובר בהרעלה של פחמן דו חמצני שדלף מהטאבון

הדליפה הקטלנית בפיצה; זה מה שעלה בחקירה
זירת הדליפה בבאר שבע צילום: פלאש 90

בילוי של כמה בני אדם בפיצרייה מפורסמת בבאר שבע הסתיים במוות ובאשפוז בבית חולים. בן 60 נהרג אתמול אחר הצהריים מדליפת גז בפיצריית 'פיצה מחמצת' בבאר שבע. הוא פונה לבית החולים סורוקה בעיר תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נקבע מותו.

בנוסף לו 17 מהשוהים במקום נפגעו באורח קל ובינוני משאיפת גז והועברו להמשך טיפול בסורוקה. בין הנפגעים גם אנשי מד"א שהגיעו לזירה לטפל בנפגעים. כוחות כיבוי שהוזנקו למקום זיהו את דליפת הגז בתוך בית העסק וסגרו את מקור הגז.

צילום: מתנאל בושרי, דוברות כב"ה דרום

מחקירה ראשונית של כבאות והצלה עולה כי מדובר בהרעלה של פחמן חד-חמצני, גז רעיל חסר ריח וצבע, שדלף מהטאבון כתוצר של בערה. המקום לא היה מאוורר, מה שהביא לכך שהגז הצטבר. מקרי הרעלה דומים, של אותו גז, כבר אירעו בעבר בדרום. בהם צעירה שהורעלה מדליפה ממתקן לחימום מים במקלחת ואנשים שהדליקו מנגל בתוך הבית והורעלו מדליפה.

צילום: מתנאל בושרי, דוברות כב"ה דרום

פאראמדיק מד"א אינסוא, סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים של אמבולנסים וראינו זירה מורכבת עם נפגעים ששאפו את הגז ששכבו וחלק שהתהלכו במקום, עשינו מיון ראשוני לנפגעים והתחלנו להעניק להם טיפול רפואי, אחד היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, הרחקנו אותו מהמקום וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות גם תוך פינוי, עד לחדר הטראומה בבית החולים, גבר כבן 30 היה בהכרה מלאה ונזקק לסיוע נשימתי פינינו אותו במצב בינוני , 8 נוספים ששאפו גז פונו במצב קל".

פיצה דליפת גז פצועים באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד