כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נס גלוי לעין כל

תיעוד מפחיד מבני ברק: נהג האוטובוס איבד שליטה וריסק מכוניות

סמוך לחצות ליל פורסם תיעוד ממצלמת אבטחה שבו נראית התאונה שהתרחשה אתמול בשעות הבוקר בבני ברק. בתיעוד נראה נהג האוטובוס פונה שמאלה בצומת, מאבד שליטה ומתנגש בכמה רכבים שעומדים ברמזור בנתיב הנגדי. בנס רק ארבעה נפגעו ובאורח קל | כך זה נראה

תיעוד מפחיד מבני ברק: נהג האוטובוס איבד שליטה וריסק מכוניות
זירת התאונה בבני ברק צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים עם מעורבות אוטובוס וחמישה כלי רכב אירעה אתמול (חמישי) ברחוב מבצע קדש פינת ששת הימים בבני ברק.

צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניק סיוע רפואי ראשוני לנהג האוטובוס שנפגע באורח קל ופינה אותו לבית החולים תל השומר. כמו כן, טופלו בזירה ארבעה נפגעים נוספים באורח קל.

נהג אמבולנס איחוד הצלה, מנחם שטרן סיפר: "מדובר בזירה קשה עם מעורבות אוטובוס וחמישה כלי רכב. הענקנו בזירת התאונה טיפול ראשוני לנהג האוטובוס שנפצע באורח קל ופינינו אותו לבית החולים תל השומר."

השימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים.

רק סמוך לחצות ליל, כלומר לפני שעות אחדות פורסם התיעוד ממצלמת אבטחה בו נראה האוטובוס של חברת דן קו 161, מבצע פנייה שמאלה מכיוון רחוב מבצע קדש לרחוב ששת הימים ואז מסיבה שאינה ברורה מאבד שליטה וחותך ימינה לנתיב הנגדי לתוך פקק של מכוניות שעמד ברמזור. התוצאה היא פשוט נס בלתי נתפס. בפוטנציאל אירוע שכזה יכול היה להסתיים עם כמה הרוגים ועשרות פצועים.

הפרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, כתבה זו מכילה מדיה שטרם הצלחנו לאתר את בעליה. במידה ואתם עומדים מאחורי הצילום, הנכם מתבקשים ליצור איתנו קשר במייל: [email protected]

תאונת אוטובוס תאונה בבני ברק ששת הימים איבוד שליטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד