כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קול אחר בתקשורת

המגיש במונולוג מרגש לחרדים: "הגב שלי נתון לכם"

מגיש ערוץ 14, שי גולדן שיצא לא אחת להגנת החרדים מפני ההסתה והשנאה נגדם, עשה זאת שוב במונולוג מרגש שבו תקף את המסיתים ואמר: "מסע הסתה, מסע שטנה, מסע שנאה, מסע הכפשה, מסע דמוניזציה שעבר כל גבול סביר, לאחינו ואחיותינו לקבוצה המפוארת והאדירה ורבת הזכויות הזאתי" | צפו במונולוג המלא

המגיש במונולוג מרגש לחרדים: "הגב שלי נתון לכם"
הפגנת השמאל בבני ברק צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

איש התקשורת שי גולדן המגיש ב'ערוץ 14' פתח במונולוג מיוחד במהלך שידור מיוחד בערוץ לרגל יום ירושלים ובו גינה את ההסתה והשנאה נגד החרדים שמשתוללת בימים אלה בכלי התקשורת וגם במרחב הציבורי.

"בשבועות האחרונים וביתר שאת בימים האחרונים, אנחנו עדים למסע הסתה מהמטורפים שזכורים לי בימי חיי פה בישראל", אמר גולדן והוסיף, "מסע הסתה, מסע שטנה, מסע שנאה, מסע הכפשה, מסע דמוניזציה שעבר כל גבול סביר, לאחינו ואחיותינו לעדה החרדית לקהילה החרדית לקבוצה המפוארת והאדירה ורבת הזכויות הזאתי, מסע הסתה שכולל דימויים שאין לתאר אותם אלא כאנטישמיים, דימויים שטניים מפלצתיים, השלכה על החרדים את כל עוולות, פשעי וצרות ומחלות המדינה באשר הם. הצגתם בצורה שהיא מבישה מבזה ומחפירה".

גולדן הוסיף ותקף: "אני רוצה לומר לאותם אנשים ששותפים לדבר הזה, הכתם הזה בל יימחה, את הפשע שאתם מבצעים עכשיו באחינו החרדים את שפיכת דמם, לא נשכח. אני לא אשכח, ואנחנו גם לא נסלח. זו לא עוד מחאה פוליטית, זו לא עוד מחאה, זה לא עוד יום זעם, זה לא עוד יום שיתוק".

לדבריו, "יש פה מסע הסתה, מסע תרעלה נגד אחים שלנו בדם ובנשמה, ויש מחלוקות פוליטיות ויש הרבה מאוד פערים אידיאולוגיים ואחרים בינינו לבין הקהילה החרדית ואני אומר את זה כאדם חילוני, אבל אלה האחים שלנו והאחיות שלנו ומה שאתם מעוללים בימים האחרונים ומה שאתם מעוללים להם, לא יישכח ולא ייסלח".

לסיום, אמר שי גולדן בתכניתו ב'ערוץ 14': "ולכם אחי החרדים אני רוצה לומר לכם, יש לכם את הגב שלי ולא רק שלי, של עוד הרבה מאוד אזרחים שהם לא חרדים. חילונים, חובשי כיפה סרוגה, שומרי מסורת וגם חילונים גמורים כמוני; אנחנו איתכם ומאחוריכם. אתם אחים שלנו ואנחנו לא ניתן לאף אחד לקרוע אתכם ולקרוע את חלקכם מהחברה הישראלית ומהמדינה הישראלית ואני שולח לכם חיבוק גדול ואהבה גדולה והגב שלי נתון לכם בכל עת ובכל שעה".

מונולוג שי גולדן ערוץ 14 הסתה נגד חרדים הסתה אנטי חרדית שנאת הדת שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד