כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הנסיבות נחקרות

דרמה לילית בשכונה החרדית: הדירה עלתה באש

14 צוותי כיבוי פעלו הלילה לכיבוי שריפה שהשתוללה בקומת גג של בנין בן שלוש קומות ברחוב פאת השולחן. בחסדי שמים לא היו נפגעים, אך נגרם נזק רב למקום | תיעוד

דרמה לילית בשכונה החרדית: הדירה עלתה באש
השריפה בגאולה צילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים

דרמה הלילה (שישי) בשכונת גאולה בירושלים: 14 צוותי כיבוי והצלה מתחנות ירושלים, פעלו בשריפת מבנה בן שלוש קומות בשכונה החרדית.

השריפה אשר החלה בחלק התחתון של הבניין, התפשטה במהירות לכלל המבנה. מפקד תחנת "האומה" טפסר משנה שי נחמיה שפיקד על הכוחות, דיווח כי לוחמי האש מתחנות ירושלים, פעלו במספר גזרות עבודה, בכדי למנוע את התפשטות האש למבנים סמוכים וכן במטרה להשיג שליטה בשריפה. לא דווח על נפגעים או לכודים בשריפה.

טפסר שמוליק פרידמן, מפקד מחוז כבאות והצלה ירושלים סיפר: "צוותי כיבוי והצלה מתחנות האומה וכלל התחנות בירושלים, פועלים בשריפה גדולה בבניין, ברחוב פאת השולחן במאה שערים. לוחמי האש חדרו למבנה בין 3 הקומות תוך סיכון עצמי רב, וזאת במטרה לאתר לכודים/נפגעים פוטנציאליים וכן למנוע את התפשטות האש למבנים סמוכים".

עוד הוסיף ואמר כי "במקביל לפעולות הכיבוי וההצלה, אנחנו בודקים כבר בשלב הזה, כיצד פרצה השריפה, ובסיום פעולות הכיבוי, חוקרי כבאות והצלה מחוז ירושלים יבצעו במקום חקירה, לבירור נסיבות פרוץ השריפה".

שכונת גאולה שריפה בדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד