כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עולם חסד יבנה: המלאכים שעזרו לעולים לירושלים

אברכים מ'תולדות אהרן' חיכו בתחנות אוטובוס למשפחות שהגיעו לבירה, וסייעו להן עם המזוודות והילדים

תחנת אוטובוס. צילום: פלאש 90
תחנת אוטובוס. צילום: פלאש 90

רבים הם מעשי החסד והצדקה ברחוב החרדי על שלל ארגוניו והגמ"חים הרבים העוזרים לכל אחד ואחד, היה ניתן לחשוב שכבר עשו את הכל והקימו כל ארגון חסד ששייך, ומה כבר ניתן לעשות עוד למען הזולת...

אך לא אלמן ישראל: בערב ראש השנה האחרון התגלו המלאכים היהודים כבעלי חסד מקוריים במיוחד, מדובר בקבוצה מחסידות תולדות אהרן שמרכזה בשכונת מאה שערים בירושלים, ששמה לה יעד לבוא לעזרת הבאים לעיר לשלושת הימים של ראש השנה ושבת.

מדובר בארגון 'עולם חסד יבנה' של החסידות, בו מספר אברכים נטלו יוזמה ובערב ראש השנה התפרסו בחלק מתחנות האוטובוסים בירושלים, שם הם פורקים את המשפחות המגיעות מכל הארץ לשהות עם משפחותיהם או רבותיהם על כל כבודתם וילדיהם.

אחד הנעזרים מתאר ל'בחדרי חרדים': "משפחות שלמות מגיעות באוטובוסים, רובם מגיעים עם למעלה מחמישה ילדים, שניים מתוכם ישנים השלישי בוכה וכו', וכשיורדים בתחנה לא משתלטים על כל הדברים, כאן באו אברכים ופשוט עזרו להוציא את המזוודות, לקחת את הילדים, פתחו עגלות ואפילו נתנו שתייה לבאים".

"זה היה הפתעה גדולה, אני למשל הגעתי מבית שמש ונעזרתי בקבלת פנים שלא חשבתי לרגע זה שאקבל. חשוב מאוד שתפרסמו את הדבר הזה".
תולדות אהרן עזרה אוטובוסים ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד