כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
משבר נוסף

אבי מעוז מאיים להצביע נגד אם לא יאושרו דרישותיו

ח"כ אבי מעוז פנה מזכיר הממשלה והבהיר כי אם לא יאושר התקציב של הרשות לזהות לאומית יהודית, הוא יצביע נגד התקציב. מעוז כתב כי "משמעות הדברים שהקואליציה מצטמקת ל 63 חכי"ם בלבד"

אבי מעוז מאיים להצביע נגד אם לא יאושרו דרישותיו
אבי מעוז צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ח"כ אבי מעוז פנה היום (שישי) במכתב למזכיר הממשלה יוסי פוקס והבהיר כי אם לא יאושר התקציב של הרשות לזהות לאומית יהודית, הוא יצביע נגד התקציב. האיום של מעוז מצטרף לאיום של חברי הכנסת מאגודת ישראל שלא לתמוך בתקציב.

מעוז כתב: "בהמשך להודעתך מהבוקר כי לא תעלה לישיבת הממשלה הקרובה את ההחלטה על פירוט התקציב של הרשות לזהות לאומית יהודית כמתחייב מהחלטת הממשלה מיום ראשון האחרון בדבר ההסכמים הקואליציוניים סעיף 11 (מצורף בזה הפירוט המתבקש שנשלח אליך אתמול), צר לי להודיעך כי אם לא תתקבל החלטת ממשלה המאשרת פירוט זה לפני אישור התקציב, לא אוכל לתמוך בתקציב ואף אתנגד לו. משמעות הדברים שהקואליציה מצטמקת ל 63 חכי"ם בלבד".

מעוז הוסיף: "הפירוט כפי שמצורף בזה הוא העתק זהה עם שינויים מתחייבים, מפירוט של סעיפים שאושרו ע"י הממשלה ביום ראשון האחרון ואשר מצויים ברובם במשרד למשימות לאומיות (באחריות השרה סטרוק ממפלגתו של שר האוצר).

מכיון שהפירוט הוא העתק-הדבק אינני רואה שיכולה להיות סיבה משפטית או הקשורה למשרד האוצר להתנגד לפירוט זה שנתתי, אשר על כן הנני חוזר על דרישתי להעביר החלטת ממשלה המאשרת את הפירוט המצ"ב עוד לפני אישור התקציב".

אבי מעוז מינהלת לזהות יהודית תקציב המדינה יוסי פוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד