כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"החרדים מוצצים לנו את הדם"

ח"כ אייכלר על ההסתה הקשה: הישראלים נסחפים כמו הגרמנים

ח"כ ישראל אייכלר מתייחס לדברי ההסתה הקשים שנאמרו באולפן ערוץ 12 וכותב כי "בתקופה האחרונה מתברר שההסתה חודרת לוורידים של ישראלים". לדבריו, "המדינה חייבת לשים קץ בכוח משטרתי גדול וביד חזקה נגד לכל אמירה אנטישמית"

ח"כ אייכלר על ההסתה הקשה: הישראלים נסחפים כמו הגרמנים
ישראל אייכלר צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר ועדת העבודה והרווחה הרב ישראל אייכלר שטוען כבר שנים רבות שהשמאל הישראלי אכול משנאת חרדים ואינו שונה מהשנאה שהופגנה כלפי היהודים במחצית הראשונה של המאה הקודמת, מסביר את הגותו לנוכח דברי ההסתה הקשים של מגישת ערוץ 12, גלית גוטמן.

אייכלר כותב כי "כבר עשרות שנים שחלק מהתקשורת והפוליטיקאים מסיתים ומתירים את דמם של החרדים. רצינו לחשוב ש"הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

סערת ענק | המגישה הסיתה נגד החרדים: "מוצצים לנו את הדם"

אך לדבריו, "בתקופה האחרונה מתברר שההסתה חודרת לוורידים של ישראלים רבים שמשוכנעים ש"החרדים הם אסוננו" כמו אלה שהשתכנעו ש"היהודים הם אסוננו". רבים מהם צורחים שהחרדים מוצצים את דמם ושצריך למצוא 'פתרון סופי' לבעיית 'הילודה החרדית'".

"אם היו בולמים את ה'שטירמר', את גבלס ואת שטרייכר בזמן, העם הגרמני לא היה נסחף אחרי הכנופיות הנאציות", כותב הח"כ מיהדות התורה ואומר כי "לכן, מדינת היהודים שקמה על אפרם של קורבנות השנאה האנטישמית הי"ד, חייבת לשים קץ בכוח משטרתי גדול וביד חזקה נגד כל אמירה או כתיבה או קריקטורה והתבטאות אנטישמית".

"אם לא יעשה כן", הוא מזהיר, "החיזבאללה, הג'יהאד האסלאמי ואיראן יכולים להיות רגועים. מדינת "קורי העכביש" תתפרק מבפנים".

ישראל אייכלר הסתה נגד חרדים ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד