ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מיזמות רגילה עד רכישת מגרשים

מימונדלן: ככה מקבלים היום מימון ליזמות נדל"ן 

חברת ‘מימונדלן’, שהוקמה במטרה למצוא את פתרונות המימון המיטביים עבור יזמים בענף הנדל"ן. הניסיון העשיר של החברה עם המערכות הבנקאיות וחברות המימון החוץ הבנקאיות יכולים לספק לכל לקוח את הפתרון המימוני למגוון סוגי פרויקטים, החל מיזמות רגילה של בנייה למגורים, עסקאות קומבינציה, רכישת מגרשים, תמ"א 38/1/3 ותמ"א 38/2, ועד נדל"ן מסחרי ומשרדים.

מימונדלן: ככה מקבלים היום מימון ליזמות נדל"ן 
דירות/נדל"ן צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

יזום פרויקט נדל"ן הוא מהפרויקטים המורכבים ביותר ודורש השקעה כספית גבוהה. יזם המעוניין להשקיע בפרויקט נדרש בדרך כלל להשלים את המשאבים הפיננסים הנדרשים לביצוע הפרויקט באמצעות מימון חיצוני.

המימון נחוץ למכלול דברים אם בתחילת הפרויקט ואם במהלכו. הוא נדרש להשלמת רכישת הקרקע, השלמת ההון העצמי, תכנון, אגרות, השלמת תזרים ההון של הפרויקט וכן כאשר מדובר על ערבויות, הגוף המממן מספק הבטחת תשלומים באמצעות ערבות, ערבות לבעלי קרקע או ערבות על פי חוק מכר דירות.

בסביבת הריבית הגבוהה כיום במשק, עלויות המימון הינן גבוהות מאוד ויכולות להיות ההבדל בין פרויקט עם רווח יזמי נאה לבין פרויקט שהרווח היזמי בו מוטל בספק. העלויות הגבוהות יוצרות אתגר פיננסי משמעותי ליזמים בענף הנדל"ן, ולא אחת ניתן לראות שיזמים מושכים את ידיהם מפרויקטים שעד לא מכבר היו נחשבים כרווחיים רק בשל עלויות המימון הגבוהות.

חברת ‘מימונדלן’, הוקמה במטרה למצוא את פתרונות המימון המיטביים עבור יזמים בענף הנדל"ן. הניסיון העשיר של החברה עם המערכות הבנקאיות וחברות המימון החוץ הבנקאיות יכולים לספק לכל לקוח את הפתרון המימוני למגוון סוגי פרויקטים, החל מיזמות רגילה של בנייה למגורים, עסקאות קומבינציה, רכישת מגרשים, תמ"א 38/1/3 ותמ"א 38/2, ועד נדל"ן מסחרי ומשרדים.

השותפים המנהלים של ‘מימונדלן’, הם מתתיהו וגשל ואלי רבינוביץ. מתתיהו וגשל הקים לפני כ-15 שנה את "וגשל משכנתאות והלוואות" גוף אמין יצירתי שמשיג עבור לקוחותיו את ההצעה הטובה ביותר בפריסה ובעלות המיטבית, עם למעלה מ-5,500 לקוחות מרוצים. לאלי רבינוביץ, שכיהן כמנהל פעילות המגזר החרדי בבנק הפועלים ניסיון של 22 שנה בענף הנדל"ן וקשרים ענפים בענף הבנקאות והמימון החוץ בנקאי.

כמי שעוסקים כבר שנים ארוכות בהתנהלות מול המערכות הבנקאיות וגם צמחו מתוך המערכת תוך ניסיון רב שנים בכל סוגי הפרויקטים, במימונדלן יודעים לדבר עם הבנקאים בשפה שהם מבינים, ולהציג את הבקשה באופן בו הבנק ירצה לאשר, היכולת להבין את "השפה בנקאית" ודרישות הבנק בתחום הסבוך והמורכב של מימון, העמדת ליווי, וערבות חוק המכר היא זו שגורמת לחברת מימונדלן להשיג עבור לקוחותיה מימון בנקאי אטרקטיבי ומהיר, בתנאים הטובים ביותר והעלויות הנמוכות ביותר.

לחברה רבת הניסיון יש את היכולת המוכחת לקצר תהליכים מול הבירוקרטיה הבנקאית. בנוסף, הניסיון של מימונדלן עם שלל יזמים ובנקים וגופי מימון, נותן לחברה את היכולת היצירתית לפתור בעיות שצצות הן בתחילת הדרך והן במהלך בקשת המימון, זאת מתוך הבנת המערכת, הניסיון והחשיבה המקורית לפעול לטובת הלקוח.

 

 

נדל"ן עסקאות נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד