כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"התרגשתי מאוד"

אחרי 180 ניתוחים ונס ענק: הפצוע הקשה מעזה התחתן

כפיר לוי, מהפצועים הקשים ביותר של צה"ל בעזה. לוחם גבעתי, שנפצע מפגיעה ישירה של טיל RPG בישוב נצרים בגוש קטיף. מאז עבר 180 ניתוחים בארץ ובעולם. השבוע הוא הגשים חלום והתחתן

אחרי 180 ניתוחים ונס ענק: הפצוע הקשה מעזה התחתן
כפיר בחתונה צילום: באדיבות המצלם

כפיר לוי, לוחם גבעתי, מהפצועים הקשים ביותר של צה"ל בעזה, נפצע מפגיעה ישירה של טיל RPG ביישוב נצרים. מאז עבר 180 ניתוחים בארץ ובעולם. כפיר לוי נפצע ב-2002, בעת ששמר בעמדה ביישוב נצרים. בחירת ליבו היא עולה חדשה מהפיליפינים שאותה הכיר כפיר לפני כשנתיים במסגרת ביקורה בארץ. תקווה, התחברה ליהדות, ועברה תהליך גיור ובסיומה התחתנו.

הוריו, ציון שי' ואימו גילה ז"ל, עשו הכול להיטיב את מצבו. שליח חב"ד, הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, מלווה את כפיר מאז פציעתו בעליות ובמורדות השיקום הארוך.

בין היתר, ביקרו יחד באהל הק' של הרבי מליובאוויטש בניו יורק, והתפללו שיזכה להקים בית נאמן בישראל. בסוף השבוע קרה הנס הגדול וכפיר נישא לתקווה בחופה מרגשת במיוחד, בה התכבד הרב קוטנר בסידור חופה וקידושין. "עין לא נותרה יבשה בחופה המרגשת כשכל הקהל קרא יחד 'הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו'!", סיפר הרב קוטנר.

כפיר בציונו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל

כפיר לוי אמר בשיחה עם ynet. "עוד לא התאוששתי, התרגשתי מאוד בחתונה. היה מרגש שכל החברים שלי שהיו איתי בזמן הפציעה הגיעו ושמחו איתי. לא האמנתי שאגיע לרגע הזה. אבל זה קרה בסוף. בורא עולם שמע את קולי. זה החלום הכי גדול שהיה לי והגשמתי אותו. עכשיו אני אחיה את החיים".

 

עזה פצוע קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד