כ"ז אייר התשפ"ד
04.06.2024

נתניהו שוב שולף: דאעש עורף - חמאס יורה

נתניהו עונה לאובמה עם תמונה נוספת של פעיל חמאס היורה באזרח כפות: "דאעש עורף ראשים - חמאס יורה בהם"

נתניהו ועוד תמונה. צילום: לע"מ
נתניהו ועוד תמונה. צילום: לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוב שלף תמונה, הפעם במפגש היום (ג') בניו יורק עם ראשי הפדרציות היהודיות האמריקניות.

נתניהו הציג למשתתפים במפגש תמונה בה נראה איש חמאס מכווין כלי נשק לאזרח עזתי כבול ואמר: ואמר, "הנה תמונה שלא הצגתי אתמול באו"ם. זו הוצאה להורג העומדת להתרחש. אך זה לא דאעש, זהו חמאס. במהלך הלחימה האחרונה בעזה, סמוך לתקופה בה דאעש ביצעו את המעשים המחרידים שלהם, חמאס הוציא להורג עשרות פלסטינים על מנת להשליט פחד.

"נכון שיש כמה הבדלים בין חמאס לדאעש", הוסיף, "למשל דאעש עורפים ראשים וחמאס יורה לאנשים בראש אך עבור הקורבנות ומשפחותיהם, הזוועה היא אותה זוועה. הנקודה שניסיתי להעביר אתמול ואני מעביר היום היא שאנו ניצבים בפני רשת עולמית של קבוצות ומשטרים אסלאמיסטים קיצוניים", אמר נתניהו.

"אין להם חדר מלחמה משותף, יש להם חדרי מלחמה אחד נגד השני מכיוון שכולם שואפים לשלוט, אך כולם חולקים את האידאולוגיה הקיצונית, לכולם יש לא רק שאיפות בלתי ניתנות לכיבוש אלא גם דרכי פעולה פראיות וככל שיש להם את היכולת להגשים את השאיפות שלהם, כך הם יוציאו לפועל את התוקפנות הכבושה שלהם כנד הציוויליזציות המשותפות שלנו.

"זו הנקודה החשובה ביותר - כולנו תומכים במאמצים שמוביל הנשיא אובמה לבלום את דאעש ולהביס אותו. אן ספק שזה חייב להיעשות. אך להביס את דאע"ש ולהותיר את איראן כמדינת סף גרעינית יהיה, כפי שאמרתי אתמול ואומר שנית, לנצח בקרב אך להפסיד במלחמה".
נתניהו אום ישראל עזה נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד