ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

שגעון: היועה"מ הורה לאפשר שרות לאומי ב'בצלם'

המשנה ליועה"מ לממשלה הורתה, לאפשר גיוס מתנדבי שירות לאומי לארגון השמאל הקיצוני 'בצלם' • "אבסורד"

שגעון: היועה"מ הורה לאפשר שרות לאומי ב'בצלם'
פלאש90

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד דינה זילבר, החליטה היום (ב'), לבטל את החלטת מנכ"ל השירות הלאומי שר-שלום ג'רבי, לגרוע את 'בצלם' מרשימת הארגונים של השירות, בטענה שהארגון פועל נגד חיילי צה"ל.

ג'רבי הגיב: "אני מכבד את החלטת היועמ"ש ואפעל לפיה. יחד עם זאת בכוונתי לבחון את האפשרויות והאמצעים העומדים לרשותי, כדי למנוע מצב אבסורדי בו מדינת ישראל תמשיך לממן ארגון אשר במהלך מבצע "צוק איתן" האשים את חיילי צה"ל ומדינת ישראל בביצוע פשעי מלחמה, והוציא דיבתם רעה בכל רחבי העולם".

נחום בנדיקט, יועץ איסטרטגי לרשות אמר ל'בחדרי חרדים': "עצוב לראות שהיועץ המשפטי לממשלה לא מפעיל שיקול דעת בריא והגיוני. ג'רבי פועל לאורך כל הדרך בצורה שיוויונית בכל המגזרים עשה נכון ואני מאד מקווה שבקרוב הוא ימצא את הדרך המשפטית לגרוע את ארגון 'בצלם' מרשימת הגופים הזכאים לתקני מתנדבים.

מנכ"ל 'בצלם' חגי אלעד הגיב: "טוב שהמשנה ליועמ"ש הבהירה למנכ"ל השירות הלאומי-אזרחי, את המובן מאליו: אדם הנושא תפקיד ציבורי לא אמור להשתמש לרעה בסמכותו לשם עשיית הון פוליטי. הניסיון המתוקשר לפגוע בארגון אזרחי עצמאי בשל הסתייגות אישית ממנו, באמצעות סילוף של העובדות, לא עמד הפעם במבחן החוק".
בצלם שירות לאומי ישראל ארגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד