כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שבוע לסיום המבצע

"הג'יהאד האסלאמי, הצליח ללמד את ישראל לקח"

סגנו של מזכ"ל חיזבאללה התייחס למבצע מגן וחץ ומייחס את הניצחון לצד העזתי. לדבריו: "ירי הרקטות נמשך עד הרגע האחרון ובקצב גבוה. הרקטות ששוגרו לעבר ישראל יכלו לשתק אותה למשך חמישה ימים או יותר"

"הג'יהאד האסלאמי, הצליח ללמד את ישראל לקח"
פגיעה ישירה ברחובות צילום: Jamal Awad/Flash90

נעים קאסם, סגן מנהיג חיזבאללה, התייחס בשבת במהלך טקס דתי בעיירה בעלבכ בלבנון למערכה האחרונה ברצועת עזה ואמר: "ההתנגדות, על כל פלגיה, ובראשם הג'יהאד האיסלאמי, הצליחה בקרב "נקמת בני החורין" (מבצע מגן וחץ) ללמד את ישראל לקח לגבי חוסר יכולתה לעשות מה שהיא רוצה, או לממש את המטרות והפרויקטים שלה..".

לדבריו, "הג'יהאד האסלאמי עבד בסבלנות ובשיתוף פעולה עם כל הפלגים הפלסטיניים, במיוחד עם חמאס, ולא הסכים להפסקת האש אלא בהתחייבות הישראלית לא לתקוף אזרחים".

עוד הוסיף ואמר: "ירי הרקטות נמשך עד הרגע האחרון ובקצב גבוה.. הרקטות ששוגרו לעבר ישראל יכלו לשתק אותה למשך חמישה ימים או יותר, ולגרום להפסדים, וזו הרתעה שישראל לא יכולה לברוח ממנה או להתגבר עליה. ההתנגדות הוכיחה פעם נוספת כי בנשקה היא מסוגלת לשנות את המשוואה ולכפות את תנאיה על האזור".

מבצע 'מגן וחץ' הסתיים לפני שבוע בדיוק בשעות הערב המאוחרות בתום חמישה ימי לחימה במסגרתם חוסלו שישה קצינים בכירים בג'יהאד האסלאמי.

הג'יהאד האסלאמי חיזבאללה נעים קאסם מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד