כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
יבצע תקדים?

המרוץ לנשיאות ארה"ב: רפובליקני נוסף הגיש את מועמדותו

מועמד רשמי נוסף מצטרף למרוץ לנשיאות ארה"ב בתוך המפלגה הרפובליקנית. הסנאטור טים סקוט נוסף לרשימה הכוללת בינתיים, גם את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ונציגת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי

המרוץ לנשיאות ארה"ב: רפובליקני נוסף הגיש את מועמדותו
טים סקוט צילום: באדיבות המצלם

מועמד רשמי נוסף מצטרף למרוץ לנשיאות ארה"ב בתוך המפלגה הרפובליקנית. הסנאטור טים סקוט המהווה נציג אפרו אמריקני יחידי של המפלגה הרפובליקנית בסנאט, הגיש בסוף השבוע האחרון את המסמכים הנדרשים לצורך התמודדותו כנציג הרפובליקנים בבחירות לנשיאות. בכך הוא נוסף לרשימה הכוללת בינתיים גם את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ונציגת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי.

מועמד נוסף שאמור להגיש את מועמדותו בקרוב, הוא מושל פלורידה רון דה-סנטיס, אשר לעת עתה עומד כיריבו העיקרי של הנשיא לשעבר במירוץ, למרות הבדלי התמיכה המשמעותיים לטובתו של טראמפ. סקוט בן ה-57 מרבה לדבר על רקע העוני שמשם הוא מגיע, כאשר אך לפני שלושה דורות, משפחתו עבדה בשדות הכותנה מתוך אפליה גזענית, והנה הוא הפך לסנאטור ומועמד לנשיאות, דבר האפשרי רק באמריקה וזה מראה את השוני וביטול האפליה שמוגר לחלוטין.

לדבריו מי שממשיך לנופף בדגל הגזענות בעידן הנוכחי, זה רק מפני שהדבר משרת אותו פוליטית. הסנאטור ינסה לבדל את עצמו בנאומיו, מטראמפ ודה-סנטיס, וזאת על ידי שינוי הרטוריקה, מדיבור מפלג לדיבור מאחד.

יצוין, כי אחת ממתמודדות המירוץ,ניקי היילי, היא זאת שהזניקה את סקוט למקום בו הוא נמצא, על ידי מינויו לסנאט ב-2012. במידה והוא אכן יזכה בפריימריז, תהיה זו הפעם הראשונה שהמפלגה הרפובליקנית תיוצג על ידי מועמד אפרו אמריקני.

רפובליקנים מועמד רפובליקני מפלגה רפובליקנית ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד