כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
למרות הפסקת האש

האזהרה שהועברה לעזה: "חיסולים ממוקדים בכל רגע"

"השקט הנוכחי בעזה הוא מתעתע והמצב עלול להתלקח בכל רגע. הממשלה הישראלית בראשות נתניהו מבקשת להצית הסלמה כדי לייצא את המשברים הפנימיים שמהם היא סובלת". כך מזהירים במדינות ערב וטוענים שהפסקת האש אינה מחייבת

האזהרה שהועברה לעזה: "חיסולים ממוקדים בכל רגע"
הריסות נזקי תקיפה בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מדינות ערב העבירו אזהרות לפלגים הפלסטיניים על "תוכניות של ישראל לחיסולים ממוקדים שעלולות להתממש בכל רגע בתוך הרצועה ומחוצה לה" - ולהוביל שוב להסלמה, למרות הפסקת האש הנוכחית. כך מדווח העיתון הבין-ערבי ראי אל-יום מפי גורמים בכירים.

הגורמים אמרו לעיתון כי "השקט הנוכחי בעזה הוא מתעתע והמצב עלול להתלקח בכל רגע. הממשלה הישראלית בראשות נתניהו מבקשת להצית הסלמה כדי לייצא את המשברים הפנימיים שמהם היא סובלת". לדבריהם, ארגוני הטרור לקחו את האזהרות ברצינות וישנה תגובה ממשית.

כזכור, מבצע 'מגן וחץ' החל בליל ל"ג בעומר מעט לאחר השעה 02:00 שלושה מפקדים בכירים בג'יהאד האסלאמי חוסלו בו זמנית בשלושה מוקדים שונים ברצועה וכעבור יממה החל ארגון הטרור להגיב בירי של מעל 1,200 רקטות במשך חמישה ימים שהגיעו עד לגוש דן.

ביום ראשון שעבר סמוך לחצות ליל נכנסה לתוקף הפסקת אש בתיווך מצרי, לאחר שבצד העזתי 6 מפקדים בכירים של הג'יהאד מחוסלים ועוד כמה בלתי מעורבים שנהרגו גם הם, לצד עשרות פצועים בדרגות שונות. בצד הישראלי נרשמו שני הרוגים, האחת בפגיעה ישירה בדירה ברחובות והשני הינו פועל פלסטיני מעזה שעבד באחד היישובים בעוטף עזה שנפגע מרקטה שנפלה.

מבצע מגן וחץ חיסול ממוקד מחבלים חוסלו חיסול מחבלים מדינות ערב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד