כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"עסוקים רק בלקיחת כסף"

שנאה בשידור חי: "אני עם חרדים לא יכול לחיות"

גם בערוץ 'כנסת' נשמעו דברי הסתה ושנאה כלפי חרדים. ח"כ לשעבר דני בן סימון שכיום מפרשן באולפנים התבטא בשידור חי ביום ירושלים: "הם עסקו רק בכסף, בלקיחת כסף, בלקיחת כסף. זה רק כדי לבנות ישיבות. הם דואגים רק ללבוש שלהם", אמר

שנאה בשידור חי: "אני עם חרדים לא יכול לחיות"
דניאל בן סימון צילום: מתוך שידורי ערוץ כנסת

עוד שמן למדורת ההסתה: ח"כ לשעבר ממפלגת 'העבודה' דניאל בן סימון שכיום מפרשן באולפנים, מצטרף למכונת השנאה וההסתה נגד החרדים. במהלך פאנל בערוץ 'כנסת' שעסק בעתידה של ירושלים לרגל יום ירושלים התבטא קשות נגד החרדים.

"אני עם חרדים לא יכול לחיות", אמר בן סימון והסביר, "יש להם עולם משלהם, הם לא רוצים אותי, אני לא רוצה אותם. הגענו למצב שבו הישיבה יחד המאיסה עלי את החיים איתם. לא רוצה איתם. הם לא רוצים אותי ובצדק".

"ישבתם יחד בממשלות, ממשלת רבין, עם ש"ס", הזכירה לו המגישה שירית אביטן כהן ובן סימון המשיך ואמר: "לא, ממש לא. הם עסקו רק בכסף, בלקיחת כסף, בלקיחת כסף. זה רק כדי לבנות ישיבות. אני נגד, אני חילוני, באתי מסורתי לארץ הזאת והפכתי לחילוני גמור. בגלל השנים האחרונות. הם דואגים רק ללבוש שלהם. הם הפסיקו לדאוג לאחרים", קבע. 

גם במקרה הזה כמו במקרה של מגישת 'ערוץ 12' גלית גוטמן (למעט הפאנליסט ברק סרי), לא המגישים יובל שגב ושירית אביטן כהן ולא שאר היושבים באולפן, לא גינו את דניאל בן סימון על דבריו או הסתייגו מהם.

ערוץ כנסת שירית אביטן-כהן הסתה נגד חרדים הסתה אנטי חרדית דניאל בן סימון שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד