כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
האיש בראש מסע ההסתה

לפיד משסה נגד החרדים: "זה שוד, שודדים מהילדים שלנו"

אולי על רקע הסקרים הלא מחמיאים, לפיד חוזר ובכל המרץ והכוח למסע השנאה וההסתה נגד החרדים בכל האמצעים וללא ברירת מילים. "הם יוצרים פה דור שלם שלא משרת בצבא, לא לומד מקצוע, לא עובד, לא משלם מיסים", כשהוא בעצם מכליל את כולם 

לפיד משסה נגד החרדים: "זה שוד, שודדים מהילדים שלנו"
יאיר לפיד נואם צילום: אריק מרמור, פלאש 90

יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד ממשיך לעמוד בראש מסע ההסתה לא רק בנאומים בכנסת, בראיונות בטלוויזיה ובפוסטים וציוצים ברשתות החברתיות, הוא גם יורד לעם לרחובות ומשסה ציבור בציבור. לפיד ממשיך כמו שהוא רגיל מאז כניסתו לפוליטיקה ב-2012 לרכוב על גב שנאת החרדים כדי להשיג את מטרותיו.

בנאום שנשא במוצאי השבת בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית בהרצליה התייחס לתקציב המדינה שצפוי להגיע השבוע לאישור סופי במליאת הכנסת ואמר: "זה לא תקציב - זה שוד. הם שודדים מהילדים שלנו את עתידם, והם עושים את זה בכסף שלנו. הם יוצרים פה דור שלם שלא משרת בצבא, לא לומד מקצוע, לא עובד, לא משלם מיסים".

הוא המשיך, שאג לעבר המפגינים: "הם אומרים לילדים שלנו, אתם תשרתו בשבילם, אתם תעבדו בשבילם, אתם תשלמו מיסים גבוהים, לא תקנו דירה לעולם, אבל תצטרכו לפרנס אותם. זה לא חייב להיות ככה. אנחנו עומדים פה כי אפשר אחרת. אנחנו גמרנו להיות פראיירים. אנחנו גמרנו לשתוק", הכריז.

באותו ערב הופיע לפיד ב'ערוץ 12' ואמר: "לוקחים את הכסף שלנו ומשתמשים בו כדי להרוס את עתיד ילדנו, המדינה בטווח הארוך לא תשרוד את זה. ישלמו מיליארדים על מיליארדים לציבור הולך וגדל כדי שהם לא ילמדו לימודי מתמטיקה, אנגלית ומחשבים ולא יעבדו – הילדים שלנו יצטרכו לפרנס ילדים שלא עובדים". עוד אמר לפיד: "מה שעושים עכשיו עם התקציב זה אסון. לוקחים 14 מיליארד שקלים כדי שאוכלוסייה שלמה לא תעבוד".

יאיר לפיד שנאת חרדים הסתה אנטי חרדית הסתה נגד חרדים תקציב לחרדים תקציב עולם התורה תקציבים מהמדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד