ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
גוטמן לא אשמה

המגיש במונולוג: כך מתודלקת ההסתה נגד החרדים

מגיש ערוץ 14, עידו טאובר שהגיש את חדשות הלילה אמש פתח במונולוג אישי שבו הסביר כיצד ההסתה נגד החרדים מחלחלת מהאולפנים לרחוב. לדבריו: "גלית היא לא האשמה, גלית מתרגמת את מה שלימדו אותה, את מה שאמרו לה, את מה שפמפמו לה במשך חודשים" | דבריו המלאים

המגיש במונולוג: כך מתודלקת ההסתה נגד החרדים
עידו טאובר צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

ברקע גל ההסתה השמיע מגיש ערוץ 14, עידו טאובר מונולוג אישי שבו התייחס לסערת גלית גוטמן ביום שישי. 'בחדרי חרדים' עם דבריו המלאים.

"זו לא אשמתה של גלית, היא לא האשמה, היא רק הקצה של הקצה", פתח טאובר והסביר את דבריו, "מה שהולך כאן בחודשים האחרונים זה משהו שהוא בלתי יאומן ובלתי יתואר. יש פה מכונה משומנת שאומרת לנו פעם אחר פעם איך צריך לחשוב ומה צריך לחשוב ומשכנעים אותנו בדרך החשיבה הנכונה".

לדבריו, "כן זה מתחיל באולפני הטלוויזיה שם מספרים לנו את כל הנתונים שירתיחו אותנו, שיגידו לנו מי הם אלה שחולבים אותנו, מי הם אלה שלוקחים את כל כספנו ומי הם אלה שאולי מוצצים את דמנו, שם זה מתחיל".

עוד הוסיף טאובר ואמר: לאחר מכן זה מגיע למנהיגי הציבור לפוליטיקאים שחזור ושוב מספרים לנו מי הם הציבור, מיהו המגזר הבעייתי ביותר, מיהו הגורם פה את כל הבעיות בישראל ובסופו של דבר זה מחלחל לאזרחים, זה מה שמוציא אותם להפגנות וזה הדבר שמגיע בסופו של דבר גם לקצה גם למגישים באולפנים, לכן גלית היא לא האשמה, גלית מתרגמת את מה שלימדו אותה, את מה שאמרו לה, את מה שפמפמו לה במשך חודשים".

"אז אנחנו עם השנאה הזאת והאוטו אנטישמיות הזאת נעצור ונקווה שאולי מישהו למעלה יסיק את המסקנות ויפסיק עם הדבר הזה", כך המגיש ב'ערוץ 14'.

הסתה אנטי חרדית הסתה נגד חרדים גלית גוטמן מונולוג ערוץ 14 עידו טאובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד