כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
להרעיד את השמים

תרם להילולא ומצא דירה בחצי מיליון פחות מהמחיר

לאחר ששוחחו יהודה ואשתו החליטו 'להרעיד את השמים' ולתרום להילולא עשרת אלפים ש"ח • לסוף הזה של הסיפור גם הם לא ציפו...

תרם להילולא ומצא דירה בחצי מיליון פחות מהמחיר
קבר דוד המלך. אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יהודה לוי חיפש כבר כמה שנים דירה למשפחתו שגדלה, אך כל פעם שמצא משהו, המחיר היה לא מתאים או פתאום מישהו שראה לפניו סגר. וככה עברו שנתיים של חיפושים ופיתרון אין. 

המצוקה בביתו גדלה, כל המתבגרים והמתבגרות ישנו בחדר אחד ובסלון או במסדרון והיה ברור שככה אי אפשר להמשיך. הוא כבר חשב על לעבור לדרום הרחוק ולאבד את מקום עבודתו, ובצר לו שאל את רבו שהורהו: המתן, ולהשם הישועה.

לתרומה ישירה בכל סכום וישועה במהרה לחצו כאן>>>> או חייגו: 072-3952813

בערב שבועות שנת תשפ"ב ראה יהודה בקשה להשתתפות בהילולת דוד המלך קדוש השם מושיען של ישראל ע"ה. הוא עשה לעצמו חשבון. רגע, הכל עשיתי כדי למצוא דירה, חוץ מהדבר הפשוט ביותר! להתפלל בתהילים, ולא אני לבד, אלא דוד המלך מחולל התהילים, הוא עצמו יתפלל עלי מלמעלה! בזכות שאתרום להילולא בברכת הרה"צ הרב ארוש שליט"א!

יהודה נועץ באשתו כמה לתרום. לאחר ששוחחו החליטו 'להרעיד את השמים' ולתרום להילולא עשרת אלפים ש"ח! הם תרמו בלב שלם ובאמונה שלמה שהצדיק משיח השם ישפיע מלמעלה ולא ישיב פניהם ריקם. בנוסף הם באו והשתתפו בהילולא עצמה, ונהנו לראות איך עשרות אלפי אנשים נהנים מתרומתם ותרומת המוני עמך ישראל.

הסיום, חג השבועות עבר, ויהודה מקבל טלפון ממתווך שכבר דיבר עימו רבות. שמע יהודה, יש לי דירה בדיוק במקום שאתה רוצה! מאשה מבוגרת שחייבת לעבור לדיור מוגן, ומפאת הלחץ של הזמן מוכנה לקבל על הדירה חצי מיליון פחות ממחיר השוק שלה! יהודה הודה להשם ולמשיחו, ורץ לסגור את החוזה. השנה הוא תרם כבר להילולא בתור קרבן תודה. 

לישועה הפרטית שלכם לחצו עכשיו על הקישור>>>

או חייגו: 072-3952813

הילולא דוד המלך קבר דוד המלך חג השבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד