י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בזכות דוד מלכא

האבא לא האמין: הבן נרפא מהמחלה בדרך מופתית

"איני יודע איזה עורך דין טוב בשמים לקחת לבנך", אמר הרופא ההמום לאב שלא ידע נפשו מרוב אושר • הסגולה המופתית בעוד ימים ספורים

האבא לא האמין: הבן נרפא מהמחלה בדרך מופתית
גידול בחלל הבטן צילום: freepik

זה התחיל בטלפון שהוא קיבל מבנו היקר מהישיבה. אבא כואב לי שבועיים בצד ימין אשמח שתקח אותי לחדר מיון. הוא קם ונסע במיידי לישיבה ואסף את בנו. הרופא בחדר המיון הבהיל את הבן לצילומים, שבסופם התברר: הבן סובל מנגע סרטני בחלל בטנו.

לתרומה ישירה בכל סכום וישועה במהרה לחצו כאן>>>>

האב שלא ידע את נפשו הסדיר את כל ענייני הרפואה, ובמקביל פנה אל ספר התהילים במחלקה, המקום אליו פונה כל יהודי. הוא החל באמירת הפרקים, כשהוא לפתע רואה את עלון ההתרמה של מוסדות דוד מלך ישראל. היה זה בחודש אייר והעלון קרא לתרומה להילולא הקדושה, עם ברכת הרה"צ רבי שלום ארוש שליט"א לישועות נשגבות לתורמים.

הוא לא חשב פעמיים, והרים טלפון למוסדות, כשהוא מבקש מהמוקדנית שיעתירו בעבור בנו בצורה מיוחדת בתפילת הצדיקים בהילולא, ותרם סכום נכבד מאד לקיום ההילולא.

עברו כמה שבועות ובנו היקר עבר ניתוח, כשבתום הניתוח אמר לו הרופא: איני יודע איזה עורך דין טוב בשמים לקחת לבנך, אבל ממהלך הניתוח אני יכול לומר לך שהוא נרפא כליל ואף אין למחלה שהייתה לו שום המשך והוא חוזר להיות כאחד האדם.

עוד טרם שחזר הבן היקר לישיבה, עלו הוא ואביו היקר לירושלים עיר הקודש לקבר דוד המלך משיח השם, להודות להשם יתברך על הישועה המופלאה.

לתרומה ישירה בכל סכום וישועה במהרה לחצו כאן>>>> או חייגו: 072-3952813

מחלה קבר דוד המלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!