כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הזמנת הרצאה במרכז למרצים ולסדנאות

בעולם שבה האינטרנט הפך למקור מידע ראשי, הרי שכולנו הפכנו לצרכני מידע מסביב לשעון. די בשליפת הטלפון החכם מתוך הכיס, כדי שנוכל לברר על כל שאלה, לקבל חוות דעת על כל תובנה

הזמנת הרצאה במרכז למרצים ולסדנאות
הרצאה צילום: FREEPIK

במציאות שכזו, דווקא אמצעי הקניית המידע המסורתי, זה הנשען על מפגש עם אדם בשר ודם המבין בתחומו, צבר לו פופולריות מחודשת. ממפיקי כנסים וחברות ועד לאנשים פרטיים המקיימים אירוע אישי יחד עם חבריהם כבילוי, רבים תרים אחר מרצים ומרצות מוכשרים ומוכשרות אשר יעבירו את ידיעתם אל קהל הנוכחים, ירתקו אותו, ילמדו אותו בנושא חדש ויעשירו את עולמו.

אולם כיצד מוצאים את ההרצאה הנכונה? די בחיפוש מהיר ברשת האינטרנט כדי למצוא בשפע של אפשרויות לבחירה. כאן נכנסת עבודתו של צוות המרכז למרצים ולסדנאות (או בקיצור: הלו) המלווים את לקוחותיהם בכל שלב ושלב, מן האפיון הראשוני ועד לסיומו של האירוע.

הלו – מנגישים את המידע אל הכלל

המרכז למרצים ולסדנאות הוקם על-ידי אייל אקרמן, וזאת מתוך שאיפתו להפגיש בין מרצים ומרצות מוכשרים לבין קהל ה'צמא' לקבלת מידע אנושי, מידע המאפשר לשאול שאלות, לערוך שיח קולח ולגבש תובנות נפלאות.

על אף שכסוכנות המייצגת מרצים, נדמה שהלו נועדו לתווך בין צרכני המידע לנותני המידע ותו לא, הרי שהקו המנחה על-פיו צעד המייסד אייל אקרמן, מתחילת הדרך ועד היום, היה להעניק לאותם המרצים במה.

לצידם של ידוענים שונים המופיעים באתר, במרכז למרצים ולסדנאות ניתן גם למצוא שפע של שמות שאינם מוכרים לכל אחד ואחת. הסיבה לכך טמונה בעובדה שהלו שואפת לייצג מרצים ומרצות מוכשרים ואיכותיים שאינם ידועים, אך שיכולים להקנות ידע רב ובאופן קולח וסוחף.

אם כך כיצד מתחילים?

ברצותכם למצוא מרצה לאירוע הקרב ובא ראו כאן ותועברו אל האתר המרכז למרצים ולסדנאות. לצד זאת, נשמח לתאר לכם בהרחבה את התהליך תעברו יחד עם הצוות המקצועי שלב אחר שלב.

בשלב הראשון, ייתכן ותגיעו עם שמו או שמה של מרצה בהם אתם מעוניינים. במידה ולא, הרי שצוות האתר נעזר בניסיונו הרב כדי לאפיין יחד אתכם את המרצים שידייקו את מטרותיכם, את עניינו של קהל היעד ואופיו של האירוע.

בשלב השני, יעלה הצוות מספר הצעות למרצים. פעמים רבות, בהתאם לסוג מרצה מסוים, יכול הצוות גם להציע מרצים ומרצות הדומים במתכונתם או בנושאיהם, לזה שהלקוח ביקש. בהלו מקפידים לאפיין עד 5 מרצים לכל היותר, וזאת כדי שהאפשרויות יהיו ממוקדות ונכונות.

בשלב השלישי והאחרון, צוות המרכז למרצים ולסדנאות מתאם ומוודא שכל הפרטים אכן מדויקים, ובכך מבטיח אירוע תוכן נהדר ומרתק.

וכן, באפשרות הלו להגיע לכל מרצה

צוות המרכז למרצים ולסדנאות מדגיש בכל עת, כי לצד מאגר המרצים הרחב שבאתר, הרי שבאמצעות ניסיונו, באפשרותו להגיע לכל מרצה אחריו תחפשו בארץ ובחו"ל.

החל מסלבריטאים, דרך אנשי רוח ועד לפוליטיקאים, תנו לצוות האתר את השם בו את חפצים, ומשם הם יעשו את כל המאמצים הנדרשים כדי שהחלום יהפוך למציאות.

סדנאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד