כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מכירת המוצר היא הרבה מעבר למחיר

הדרך אל לבו של הלקוח אמנם עוברת דרך המחיר, אך יש לה עוד מספר נקודות ציון חשובות וביניהן הנראות והאופן שבו המוצר מוגש אל הלקוחות

מכירת המוצר היא הרבה מעבר למחיר
מכירת מוצרים צילום: פיקסביי

נסו לרגע לדמיין את עצמכם נכנסים אל תוך מאפייה שכונתית סטנדרטית לחלוטין. לפתע מתגלים מחירים גבוהים מן הרגיל, וזאת כיוון שמדובר במאפיית בוטיק ובדברי מתיקה הנערכים בקפידה יתרה על-ידי בעלי המקום. האם עדיין תרכשו לעצמכם מספר מאפים? ייתכן ותהססו.

ועתה, נשנה את מראה המאפייה לכזאת המתהדרת במדפי עץ יוקרתיים ובמקרה שאיננו מותיר לאף אדם כל צל של ספק, כי אכן מדובר במאפייה המבקשת למכור מאפי פרימיום מובחרים. המחירים? וודאי שהם לא יפתיעו, וייתכן שיתעורר החשק לנסות, על אף העלות הגבוהה.

כאן טמון סוד הקסם בקיומם של מתקני תצוגה, וזהו גם הקו שמנחה את הצוות המקצועי של תיצוג פדגו פלסטיק. לראות עיניהם של הצוות המקצועי, הדרך אל לבו של הלקוח אמנם עוברת דרך המחיר, אך יש לה עוד מספר נקודות ציון חשובות וביניהן הנראות והאופן שבו המוצר מוגש אל הלקוחות.

מתקני תצוגה המשנים את כללי המשחק

בתיצוג פדגו פלסטיק ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של מתקני תצוגה, מדגמים פשוטים ועד למורכבים.

כל הדגמים בלי יוצא מן הכלל, הם פרי מלאכת מחשבת מקדימה ואפיון מקיף וקפדני עם הלקוח, זאת עוד בטרם המחלקה היצרנית מתחילה בפעילותה.

מיהו קהל היעד העיקרי? מהם מאפייניו? וכיצד ניתן למשוך את תשומת לבו? מהו המידע הבסיסי אחריו הלקוחות יחפשו בעת שיראו את המוצר במבט הראשון? ומהי התחושה אותה אנו רוצים להשרות על הצרכנים; יוקרה? תחושת קלילות מזמינה? מראה מצועצע המתאים לילדים?

כל שאלה ושאלה נענית בהרחבה, ולאחריה הסטודיו המתופעל על-ידי מעצבי מוצר, הנדסאים ומעצבים גרפיים, יוצר סקיצה הסוללת את הדרך אל עבר המצאתו של מתקן תצוגה חדש.

מעוניינים להתרשם ממתקני התצוגה של תיצוג פדגו פלסטיק? ראו כאן מגוון עשיר ורחב של מתקני תצוגה לבחירה.

מלווים את הלקוח בכל שלב ושלב

במחלקת העיצוב מתחולל הקסם הראשוני, כאשר את המושכות ניתנות לצוות המעצבים, ההנדסאים והגרפיקאים של תיצוג פדגו פלסטיק.

צעד אחר צעד, ובתשאול מעמיק, בוחנים הצוותים כל נקודה ונקודה אשר יכולה להפוך יחדיו לתצרף מושלם העונה על חווייתו הצרכנית של הלקוח.

מטרת הצוות היא לבחון כיצד ניתן להקל ככל הניתן על הלקוח בקבלת המידע הראשוני, למשוך את תשומת לבו ולשכנעו כי אכן מדובר במוצר שעונה על צרכיו.

עם תום מלאכת העיצוב והשרטוט, ולאחר שכל המאפיינים מוסכמים על הלקוחות המזמינים, עוברות המושכות אל מחלקת הייצור הלא היא גם מחלקת הדגל של תיצוג פדגו פלסטיק.

בתיצוג ניתן למצוא מפעל רחב ידיים, ובו הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. במחלקה ניתן למצוא מכונות דפוס דיגטליות מתקדמות, מכשור מתקדם לחיתוך בלייזר, טכנולוגיות CNC ואפשרויות לעיבוד זכוכית אקרילית (פרספקס) לצרכנים משתנים.

לאחר שהמתקנים מוכנים ומדוגמים, מסע הלקוח מסתיים אצל מחלקת השילוח אשר משנעת את המתקנים ומתקינה אותם במידת הצורך אצל הלקוח.

חווית קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד