כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
"הוא דאג לאחרים"

ח"כ מהליכוד מאשים: "לוין גרם נזק - זה ברור"

ח"כ דוד ביטן התייחס למשבר בקואליציה לקראת ההצבעות על התקציב ואמר כי, "בסוף יגיעו לפשרה". ביטן הוסיף: "אין מצב שהם יצביעו נגד התקציב, כי זה אומר שיהיו בחירות ואז כל מה שהם צריכים לקבל בתקציב הזה לא יהיה". ביטן האשים את שר המשפטים ואמר: "לוין גרם נזק, זה ברור"

ח"כ מהליכוד מאשים: "לוין גרם נזק - זה ברור"
יריב לוין במליאה צילום: אריק מרמור, פלאש 90
ח"כ דוד ביטן (הליכוד) התייחס היום (ראשון) למשבר בקואליציה סביב הדרישות התקציביות של אגודת ישראל ועוצמה יהודית ואמר: "הם בסוף יגיעו לפשרה, אם לא יגיעו לפשרה, גם יצביעו בעד התקציב". את הדברים אמר בריאיון לאולפן 'ווינט'.

ביטן התייחס לדרישות של השותפות בקואליציה לקראת ההצבעה השבוע על תקציב המדינה, ואמר כי "אם הבטיחו להם צריך לקיים". לדבריו, "זה שנתת הרבה במהלך המשא ומתן, תפקידים, חוקים ותקציבים, זה לא אומר שלא יהיו דרישות במהלך הקיום של הקואליציה, וזה מה שקורה היום".

ביטן הוסיף: "אין מצב שהם יצביעו נגד התקציב, כי זה אומר שיהיו בחירות ואז כל מה שהם צריכים לקבל בתקציב הזה לא יהיה. גם אם לא נגיע לפשרה, הם יצביעו בעד". על עוצמה יהודית, אמר ביטן כי "הם יכולים לאיים עד מחר. אם יצביעו נגד נלך לבחירות".

ביטן הטיל את אחריות למשבר על סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין ואמר: "צריכים לשים את הטענות בפתחו של שר המשפטים, שניהל את המו"מ הזה בשם הליכוד, וזאת התוצאה".

ביטן טען, "הליכוד מקבל 120 מיליון כספים ייחודיים, בעוד האחרים מקבלים 13 מיליארד. הוא דאג למפלגות אחרות. חשב שככה הוא דואג ליציבות הקואליציה. האחריות שלו, הוא ניהל את המו"מ. הוא לא שאל אף אחד, הוא לא התייעץ עם אף אחד".

ביטן הוסיף ותקף: "לוין גרם נזק, זה ברור, על זה אין ויכוח. התוצאות הן ברורות מראש. אולי הייתה לו איזה טקטיקה מיוחדת שאני לא יכול להבין אותה, אבל זה מה שקרה".

על ראש הממשלה אמר: "נתניהו מספיק חכם כדי להבין שכל הסיטואציות האלה גרמו נזק ליציבות של הממשלה, וזה שנתת יותר מדי לא עזר גם ליציבות של הממשלה".

דוד ביטן יריב לוין תקציב המדינה עוצמה יהודית אגודת ישראל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}