כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מעמד "ועד הרבנים"

תיעוד: גדולי הדור בתפילת השל"ה בציון הקדוש בטבריה

וּבְכֵן אָבוֹא אֵלֶיךָ: תיעוד מסכם של גדולי וצדיקי הדור שופכים נפשם בתפילת השל"ה במעמד "ועד הרבנים" בקבר השל"ה בטבריה בערב ראש חודש סיון. צפו בגלריה ווידאו של הצלם דוד כהן 

תיעוד: גדולי הדור בתפילת השל"ה בציון הקדוש בטבריה
תפילת גדולי הדור בציון השל"ה בטבריה צילום: דוד כהן

עין לא נותרה יבשה במעמד נורא הוד של גדולי וזקני הדור אששר טרחו והגיעו היום יום חמישי ער"ח סיון לקבר השל"ה בטבריה, בזה אחר זה הגיעו הופיעו גדולי ומנהיגי הדור אשר לא חסכו כל מאמץ והגיעו להוקיר טובה לרבבות אלפי ישראל הנשמעים לדבריהם ושותפים איתם בקופת הצדקה "ועד הרבנים לענני צדקה" ולשפוך את צקון לחשם בקבר השל"ה הקדוש בתפילת השל"ה ולבקש ולהתחנן לפני הקב"ה ישלח להם ישועות בנחת מהילדים, זיווגים הגונים, בריאות ופרנסה ושיתקבלו למוסדות החינוך הטובים ביותר.

תחילה פתח ראש הישיבה הגאון רבי חיים פיינשטיין אמירת עשרת מזמורי התהלים אשר עליהם כתב השל"ה שעושים רושם רב בשמים. אח"כ עבר לפני התיבה הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל באמירת מזמורי תהלים לעורר רחמי שמים, ולאחר מכן נשמע קולו בבואו אל הקודש של הגאב"ד הגאון רבי מרדכי גרוס באמירת י"ג מידות של רחמים שאינם חזורות ריקם יחד עם קהל האלפים שהשתתפו במעמד.

לאחר מכן נשמעו בקשב רב דברי ההתעוררות של הגה"צ רבי אלימלך בידרמן  אשר דיבר על גודל סגולת תפילת השל"ה במקום קבורתו בו חופפת קדושתו של השל"ה הקדוש, וכן דיבר על שני מפתיחות לזכות לנחת מהילדים כח התפילה וכח הצדקה הגדולה והכבירה של 'ועד הרבנים' שמצילה יתומים ואלמנות ומשפחות חולים, ובתוכם כל הדברים שעליהם מתפללים בתפילת השל"ה ובוודאי שמי שנותן צדקה לועד הרבנים זוכה שיקויימו בו דברי השל"ה.

לאחמ"כ יחד כל גדולי הדור העתירו יחד את תפילת השל"ה והזכירו את כל השמות עם הבקשות הפרטיות כשעין לא נורתה יבשה נוכח תחושת תפילת הנעילה שהיתה באווויר.

במעמד השתתפו זקן ראשי הישיבות רבי ברוך מרדכי אזרחי, האדמו"ר מבאיאן, האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, הגאב"ד הגאון רבי מרדכי גרוס, ראש הישיבה הגאון רבי חיים פיינשטיין, עמוד ההוראה הגאון רבי עזריאל אויערבאך, הגאון רבי שריאל רוזנברג שליט"א גאב"ד בד"ץ ב"ב, המשגיח דמיר הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל, האדמו"ר ממודז'יץ, הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן, האדמו"ר מזוועהיל, הגאון רבי מנחם מנדל פוקס, והגאון רבי יעקב מאיר שטרן.

תפילת השל''ה טבריה ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד