י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סגולות מופלאות

"אין ייאוש!": בעל האולמות שהפך למיליונר

בזכות דוד מלכא משיחא, אין שום ייאוש באולם! בעל האולמות שחזר להיות מיליונר בזכות הילולת הקודש • ההילולא וסגולותיה המופלאות יתקיימו בקרוב

"אין ייאוש!": בעל האולמות שהפך למיליונר
אולם שמחות צילום: freepik

יעקב ניהל ברמה רשת אולמות יוקרה. שנים שהעסק נסע על מי מנוחות. הוא התרגל לרמת חיים גבוהה, ודאג תמיד שהלקוחות יהנו עד הסוף משירות יוקרתי ומתחשב, סטריליזציה ורמת אוכל גבוהה וכל מה שאנשים רוצים ביום החתונה או האירוע שלהם.

לתרומה ישירה בכל סכום וישועה במהרה לחצו כאן>>>>

יום אחד הוא שם לב שהמאזנים החלו להשתנות, ובעוצמה. מאולמות מרוויחים, האולמות החלו להתרוקן מיושבים. יעקב איש חזק ובעל קשרים. הוא ניסה להרים את העסק בכל מיני דרכים השמורות לו מניסיונו רב השנים, אבל נראה היה שהכל נתקע והאולמות החלו להעלות אבק, התזרים בקרשים, וההתחייבויות לספקים מתחילות להסב לו נזקים ריביות ואפילו בעלי חוב. 

יעקב לא האמין שזה קורה לו. בדיוק לו, איש העסקים המצליחן. ביום אחד הוא שמע על כינוס מיוחד להתרמה להילולת דוד המלך ע"ה. הוא בהתחלה לא הבין מה זה הילולת דוד המלך ואיפה זה, אך כשהגיע לכנס המיוחד ראה את התיעודים של ההילולא הענקית הנחגגת מידי שנה בחג השבועות ובצאתו בציון דוד המלך ע"ה בירושלים העתיקה, ושמע מפי הרה"צ רבי שלום ארוש שליט"א את ברכתו הנלהבת לניסים אמיתיים לכל התורמים למעמד הנשגב, החליט להרים תרומה נכבדה לאירוע ההילולא.

וראה זה פלא. כבר ביום ח' סיון, יום אחרי ההילולא! הוא החל לקבל טלפונים כמו בעבר. סוכן שמחות ותיק עימו עמד בקשר בעבר פנה אליו והציע לו רעיונות להזנקת האולמות, וכך תוך זמן קצר חזרו עסקיו לפעול כבראשונה בחסדי שמים ובזכותא דדוד מלכא משיחא.  

לישועה הפרטית שלכם  חייגו: 072-3952813

או לחצו עכשיו על הקישור>>>

קבר דוד המלך שבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!