כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בוגר 'עטרת ישראל'

השר בן צור מינה צעיר חרדי למנכ"ל משרדו

הממשלה אישרה את מינויו של ישראל אוזן לתפקיד מנכ"ל משרד העבודה. אוזן רכש את השכלתו התורנית בישיבת 'עטרת ישראל'. בן צור: "נחשפתי מקרוב למקצועיות והכישרונות יוצאי הדופן של אוזן"

השר בן צור מינה צעיר חרדי למנכ"ל משרדו
ישראל אוזן צילום: ללא

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את הצעתו של שר העבודה, יואב בן צור, למנות את ישראל אוזן לתפקיד מנכ"ל משרד העבודה.

ישראל אוזן שרכש את השכלתו התורנית בישיבת ׳עטרת ישראל׳, מתגורר בירושלים, נשוי לשירה ואב לארבעה. אוזן בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ובעל תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית בתוכנית הבכירים.

בין היתר, מילא מגוון תפקידים ציבוריים בכירים בין היתר, רמ״ט שר הפנים הפריפריה נגב וגליל, רמ״ט שר הבריאות, יועץ מנכ״ל משרד הפנים, מנהל תוכניות לשילוב חרדים באקדמיה ותעסוקה בג׳וינט ישראל וקרן קמח וכן מנכ״ל אגודת הסטודנטים בקריה אקדמית אונו.

שר העבודה יואב בן צור אמר: "כמ״מ שר הבריאות נחשפתי מקרוב למקצועיות והכישרונות יוצאי הדופן של אוזן כראש מטה בשני משרדים גדולים ומשמעותיים, הבריאות והפנים. אוזן מביא עמו את הניסיון הרב שצבר בהובלת תהליכים ברמה הלאומית בעבודת ממשלה והשלטון המקומי".

בן צור הוסיף: "אני מודה ליו״ר ש״ס הרב אריה דרעי על הירתמותו לקידום שוק העבודה והתעסוקה באוכלוסיות המוחלשות והמודרות. החלטתו לשגר לצורך ביצוע משימות אלו את ישראל אוזן יד ימינו הנאמן והמוכשר מלמדת יותר מכל על מחויבותו למען האוכלוסיות המוחלשות והמודרות ומהווה אבן דרך משמעותית בדרכנו לצלוח את האתגרים העצומים העומדים לפתחנו.

לדברי בן צור, "בטוחני שאוזן יחד עם הנהלת המשרד יובילו להישגים כבירים למען אזרחי ישראל. ״אני מבקש להודות ולברך את המנכ״לית היוצאת, תאיר איפרגן, על השיתוף פעולה בהקמת משרד העבודה ומאחל לה בהצלחה רבה בהמשך הדרך".

יואב בן צור משרד העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד