כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ביארצייט של הסבא קדישא

שלום חיפאי: הגיסים האדמו"רים לבית ויז'ניץ ערכו טיש משותף

הפתעה הערב ברמת ויז'ניץ בחיפה: האדמו"ר מקוסוב ויז'ניץ הגיע להשתתף בטיש יארצייט שערך גיסו האדמו"ר מסערט ויז'ניץ לרגל הילולת סבם ה'אהבת ישראל', אחרי שבמשך 8 שנים לא דרך הרבי מקוסוב ויז'ניץ בשיכון. הערב הופיע לטיש, כשלאחריו נועדו האדמו"רים ובני המשפחה

שלום חיפאי: הגיסים האדמו"רים לבית ויז'ניץ ערכו טיש משותף
הטיש המשותף בסערט ויז'ניץ צילום: קול ברמה

שמונה שנים לא הגיע האדמו"ר מקוסוב ויז'ניץ לרמת ויז'ניץ בחיפה, מאז השלושים להסתלקותו של חמיו הרבי בעל ה'חכמת אליעזר' מסערט ויז'ניץ זצ"ל לא שהה בחיפה. 

הערב, (ראשון) ליל ב' סיון יומא דהילולא רבא של הסבא קדישא הרבי בעל ה'אהבת ישראל' מויז'ניץ זצ"ל, הגיע הרבי להשתתף בטיש של גיסו הרבי מסערט ויז'ניץ. 

מדובר בסוג של קצר, או שיאמרו נתק ששרר בין המשפחה, וכעת הופשר הקרח והרבי מקוסוב ויז'ניץ הגיע לרמת ויז'ניץ בחיפה להשתתף בטיש המיוחד ולערוך אותו יחד עם גיסו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר הטיש עלה הרבי מקוסוב ויז'ניץ לבית גיסו, שם ישבו השניים עם בני משפחותיהם והעלו זכרונות מה'חכמת אליעזר' זצ"ל.

הרבי מקוסוב ויז'ניץ, הרה"צ רבי נפתלי ראובן קורנרייך, הוכתר לאחר הסתלקות חמיו ה'חכמת אליעזר', לאדמו"ר, לאחר שכיהן בעבר כאב"ד תל ציון וכרב קהילת סערט ויז'ניץ בבני ברק. כיום הוא מנהיג את מוסדותיו בעיר בית שמש, שם יש לו בנוסף לבית הכנסת גם ישיבות קטנה וגבוהה המונים יחדיו כ-90 בחורים בלעה"ר, תחת הנהגתו והכוונתו של הרבי. 

לאדמו"רים ישנו גיס נוסף שהשלום בינו לבין הרבי מסערט ויז'ניץ עדיין לא הבשיל מאז פטירת הרבי זצ"ל; הרה"צ רבי אהרן טוביה שפיטץ, בנו של גאב"ד ביסטריץ זצ"ל וגיסו של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר. הרב שפיטץ הינו רב בית הכנסת 'ברכת אליעזר' בלייקווד, שם הוא מנהל את חצרו עם קומץ חסידים ומתפללים. 

עם זאת הוא בקשר הדוק עם גיסו הרבי מקוסוב ויז'ניץ שמגיע בחודשי הקיץ לנפוש בקאנטרי בהרי הקטקילס בארה"ב, לשם הוא מגיע לשהות במחיצתו ובמשך השנה השניים מגיעים לשמחות משפחתיות.

 

סערט ויז'ניץ קוסוב ויז'ניץ חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד